autostoel

Hoi dames,

Waarschijnlijk zitten al onze kleintjes inmiddels in een echte(jaha) autostoel.
Ik ben heel benieuwd welke jullie hebben en wat voor ervaringen je ermee hebt.
Wij hebben de Romer king maar ik moet er nog heel erg aan wennen. Tygo klimt er uit alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik krijg die gordels zo moeilijk strak. Verder vind ik het jammer dat er maar 1 kleur zomerhoes bij zit. nl lichtblauw.
Tygo slaapt er gelukkig wel heerlijk in.

Ben benieuwd naar jullie keuze!

Marieke

hallo Marieke,

wij hebben de maxi-cosi Tobi en vind het een super stoel.
lekker hoog, Zoë word gezien en kan lekker naar buiten kijken.
wat ik fijn vind is dat de gordeltjes altijd "klaar" staan.
onze stoel is eigenlijk stone kleur maar heb er een fel rose hoes overheen getrokken.

groetjes Dango

Hi,

Wij hebben zelf geen auto en de paar keer pet maand dat Warren in een auto zit is bij mijn schoonouders, dus voor hun hebben we de HEMA autostoel gekocht; lekker betaalbaar!

We zijn eigenlijk best blij met deze autostoel, en Warren lijkt zich er ook best in te amuseren. Hij kiept alleen wat lastig van 'zit' stand naar 'lig' stand.

X
Evje

Wij hebben een maxi cosi die je kunt draaien!
Ik sweer erbij..idiaal!
Geen gestunt met erin en eruit halen.

Ik ben blij met deze aankoop en het is idd ff afwachten of dat het wel bevalt..

wij hebben ook de Romer King. Dit omdat deze als veiligste is getest. Vanwege mijn werk kom ik helaas vaak bij(ernstige) aanrijdingen en heb het effect gezien van de goedkopere stoeltjes. Tuurlijk zijn alle stoeltjes getest en "veilig"maar de een is wel veiliger omdat het veel betere bescherming heeft aan de zijkant als de ander.

Ik ben tevrede over de Romer!

Wij hebben de Romer Duo isofix in onze hoofdauto, en een Nania Driver in de tweede auto. Beide erg fijn in gebruik. Het voordeel van de Romer is dat hij met isofix en gordels vast kan, dus kan hij ook bij de andere auto gebruikt worden.

Liefs

Maxi cosi, geen idee welk type, zou ik moeten nakijken. Maar wel heel erg handig, kun je ook half in ligstand zetten, en de riempjes kun je makkelijk strakker of losser doen!

zo te zien is iedereen wel redelijk tevreden met haar stoel.

Essje: Ik vind het zo lastig om de gordel goed strak te krijgen. Dat kost zoveel kracht(die ik eigenlijk niet heb) Heb jij daar ook last van?
Nu zit het vaak te los met als resultaat dat Tygo zich los wurmpt!

Groetjes

Terug
Bovenaan