autostoelspeeltje????

hallo,

ik ben op zoek naar een autostoelspeeltje voor in de auto.
mijn dochter van bijna anderhalf houdt er niet van om stil te zitten dus in de auto is het niet altijd even prettig (huilen/schreeuwen)
Nu hebben we wel een speeltje in de auto hangen maar dat is ook maar even. Ik heb ooit eens een  speelding gezien die je aan de stoel voor de kleine kunt hangen met "speeldingen" eraan. Maar ik kan dit dus nergens weer vinden in de winkels of internet.
Heeft iemand misschien een idee of andere suggesties..... Want dit zomer gaan we met de auto op vakantie naar Kroatie en dan hoop ik niet dat dit een huilreis wordt

groetjes kim

hoi hoi

wij zijn vorige jaar naar noorwegen gegaan en dus 24 uur in de auto gezeten. wij hadden een dvd scherm voor in staan waar sverre precies op kan kijken. en meneer was stil hahahahah. en er vaak uitgaan helpt ook.

wat ik ook wel doe is een kinder cd opzetten of zingen vind papa niet altijd leuk hahahhaha.

mischien kan je zo iets op mp of prenatal vinden.

doei doei lucy

Hoi Kim,

Ik kan me voorstellen dat je tegen zo'n lange reis opziet. Een dvd en afleiding met speelgoed werkt dan ook geen 14 uur(of hoe lang de reis ook maar duurt). Wij gaan ook naar Kroatie in juni. Op de heenweg doen we een overnachting in Oostenrijk, dan hebben we het grootste deel gehad. We zitten er nog over te denken om 's nachts te rijden, maar dat is voor mij niet zo handig. Ik ben namelijk zwanger(dan 26 weken) en moet dus regelmatig stoppen. En als dat dan 's nachts zijn er misschien niet zoveel faciliteiten open....
Maar op zich, zou 's nachts rijden wel ideaal zijn. Mijn zusje deed het ook altijd, de kleintjes kunnen dan lekker slapen en als ze wakker worden zit het grootste deel er al weer op.

Groetjes, Yvette

hoi hoi

hier nog een idee die ik sinds kort doe zo'n bord waar hij op kan schrijven en tekenen en dat je dat weer uit wist. snap je hem nog. hahhaahh. hier werkt dat supper.

hooperlijk heb je er wat aan doei doei lucy

Terug
Bovenaan