Autostoeltje voor kindje van 1,5 jaar in huurauto Portugal?

hoi allemaal,

wij overwegen een vakantie naar Portugal.

Is er iemand die mij kan vertellen of er in de huurauto's ook een autostoeltje voor kindjes van 1,5 jaar zit? Of dat je ze erbij kunt huren?

Heb zelf geen idee, en kan er op internet ook niks over vinden.

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Ingrid



 
Ik zou het ook niet weten, maar als ik eerlijk mag zijn zou ik het ook niet doen. Je weet niet wat er met het stoeltje gebeurd is. Als er een ongeluk mee gebeurd is is hij al niet meer veilig. Kun je niet een stoeltje lenen van een bekend iemand????
Succes ermee en alvast veel plezier gewenst.
 
Wij gaan met het vliegtuig naar Portugal. Daar huren wij een auto. We gaan dus niet zelf met de auto naar Portugal. Haar eigen stoeltje meenemen is dus geen optie.

En inderdaad, je weet nooit wat er met dat stoeltje gebeurd is. Maar zonder stoeltje kan ook niet. Eigenlijk heb je geen andere keus dan daar een bijhuren (Als dat kan)

Groetjes,

Ingrid

 
Hoi hoi,

Wij zijn in 2005 op vakantie geweest in Portugal en hadden daar ook een huurauto met autostoeltje. Onze dochter was toen net 1 jaar geworden. Onze ervaring is dat de stoeltjes daar net zo goed zijn als in Nederland. We hadden gewoon een stoeltje voor achterin de auto (geen maxi cosi). We hadden een auto bij het vliegveld gehuurd omdat we geen busvervoer naar onze villa hadden geboekt. Ze kunnen toch geen "onveilige" stoeltjes verhuren is mijn idee. Je moet wel even checken voor je eigen gemoedsrust of het stoeltje goed vast in de gordel zit. Verder kan ik het je aanbevelen.

Fijne vakantie als je gaat en groetjes.

Mascha mama van Lincy 1,5
 
Als je het via een grote maatschappij doet (hertz ofzo) dan kun je hertz Nederland bellen en die kunnen je het vertellen, mijn ervaring is dat je die erbij kunt huren. En je moet wat als je met het vliegtuig gaat. Succes!
 
Terug
Bovenaan