Autostoeltje

<p>Hoi,</p><p>Wij zijn opzoek naar een autostoel. Het liefst eentje die tot 4 jaar meegaat. En eentje die draaibaar is.</p><p>Wij zouden misschien de MaxiCosi Axissfix willen. Deze is tot 4 jaar te gebruiken en draait. Maar wellicht zijn er andere die nog beter/fijner zijn? Hoor bijv. Veel goeds over Cybex stoeltjes.</p><p> </p>

Wij hebben de cybex  cloud z i-size (maxi cosi) 
bevalt ons super goed want de base die erbij hoort kan je ook draaien. 
Hierna willen wij ook de autostoel tot 4 jaar kopen. Die kan opdezelfde base. 
Dit is het nieuwste model en heeft weer alle veiligheidseisen. Voordeel van de base is als je een 3 deurs auto hebt je de base net iets verder kan draaien om zo je kindje makkelijker erin en eruit te halen. 

Geen idee bij welke merken dit nog meer kan. Maar deze hebben wij goed getest in de winkel en vonden wij heel soepel werken. 

Ik heb ook de axissfix plus! Ik vind het draaien echt werkelijk geniaal!! Scheelt me zo erg in me rug.. Gebruikt toch altijd mn kinderwagen of draagzak, en mn zoon slaapt ook verder als ik hem er in zet of er uit haal.
De 5 punts gordel geeft me een fijn gevoel!
De reden dat ik deze stoel heb is omdat ik een losse “maxi cosi” tot 9 maanden nogal lomp en zwaar vind.. Je tilt hem uit je auto zodat je binnen alsnog je baby er uit haalt omdat dat ding zo slecht voor de rug is.. Voor mij geen andere meer! Ben heel blij met me acissfix plus! Het plus gedeelte was hij overigens wel met 6 weken uit gegroeid!!

Ik heb ook de cybex sirona gekocht, mooi ding. Maar uiteindelijk komt het er vooral op aan wat je aanspreekt want volgens mij zijn alle stoeltjes wel goed..

Terug
Bovenaan