autostoeltje

Onze zoon is nu 8 maanden en hij kan binnenkort in een autostoeltje, zijn maxi cosi is hij bijna uitgegroeid
Heeft iemand suggesties of tips welk autostoeltje ik het beste kan nemen
Want die testen zijn leuk maar in de praktijk komt het toch anders over
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes van Miranda
 
Heb er nog geen ervaring mee. Mijn dochtertje word bijna een jaar maar past nog met gemak in de maxicosi.

Zou wel kiezen voor een stoeltje die je kan verstellen ook liggen. Dat lijkt mij wel prettig.

groetjes
 
hai hai

Romi is nu net 9 kilo en we zijn direct overgestapt op een autostoeltje! Ze was er ook echt aan toe om wat meer te zien dan alleen de achterkant! Ook niet meer het gezeul met de maxi-cosi ideaal!
Wij hebben de maxi-cosi priori die kan op 5 standen wij gebruiken nu eigenlijk steeds de slaapstand! Ze kan zo nog net naar buiten kijken maar toch ook nog wat lekker liggen! Wij hebben hem gekocht bij prenatal voor € 139,- in de aanbieding

Groetjes Corine
 
Persoonlijk ben ik heel erg blij met de autostoeltjes van Römer die wij hebben. Die kwamen in Duitsland als het veiligst uit de test, en ik moet zeggen, ze zijn inderdaad heel erg fijn.

Groetjes en succes
 
Ik heb de priori xp. Is in 4 of 5 standen te zetten. Ik ben er tevreden mee. En mijn dochtertje van 6 mnd ook. Ze zit, slaapt er lekker in.
Alleen vraag ik me echt af hoe lang ze hier in kan zitten. Zo groot zijn die dingen niet.
 
Hoi

Toevallig zijn we gisteren op pad geweest om naar een autostoeltje te kijken. De verkoper adviseerde de Romer, omdat ik een 3deurs auto heb. En dan schijnt de romer iets makkelijker te installeren te zijn.
Wij hebben 2 auto's en het autostoeltje moet elke keer weer uit de auto gehaald worden.
De verkoper zei dat de maxicosi ook heel goed was.

Wij gaan voor de romer, ook omdat ik van andere hoor dat die makkelijk vast te zetten is enzo.

Even een reactie op Joyce: Is je dochter klein voor haar leeftijd? Mijn dochter is niet groot en niet klein. Ze is gemiddeld en ze groeit toch echt de maxicosi uit. Ze is nu 10 maanden. Misschien zou ze nog wel een paar weken in de maxicosi kunnen, maar echt niet langer. Zodra het hoofdje ook maar iets boven de bovekant uitsteekt, is de maxicosi niet meer veilig. Ze raden ook niet voor niks aan om rond de 9 kilo een autostoeltje te nemen. Nou is mijn dochter ook nog geen 9 kilo, maar ze heeft wel de lengte ervoor.

Groetjes Ria
 
Mijn zoontje wordt over 2 weken een jaar en past ook nog makkelijk in de maxicosi. Volgens het cb heeft hij een heel gemiddelde lengte dus hij is niet overdreven klein.
 
Terug
Bovenaan