autostoeltje

Hallo,

Mijn zoontje is nu 12 wk en over 2 wk gaan wij met de auto naar Frankrijk op vakantie. In de MaxiCosi mag hij natuurlijk niet zo lang (het is 8 uur rijden), dus willen wij hem meenemen in de bak van de kinderwagen. Dat is alleen niet zo veilig als een autostoeltje. Er schijnen ook autostoeltjes te zijn waar baby's wel langer in mogen
Weet iemand misschien waar ik  zo'n een autostoeltje kan huren??

Groetjes Saskia
 
Hoi,

Ik zou als ik jou was het even navragen bij je CB, ik kreeg met dezelfde vraag namelijk toen het antwoord dat het bij uitzondering een keer best wel mag, en als je een tussenstop maakt wel in de kinderwagenbak of op een speelkleed.

Eventueel kun je bij babyrent zo'n stoeltje huren dacht ik.

Fijne vakantie

Maaike mama van Danique
 
Voor een keer kan het echt geen kwaad hoor.
Het is de veigiste manier van vervoeren en als hij wakker is en je stopt om de twee uur en ff lekker rekken en strekken op een kleed. Dan komt het wel goed.
Slaapt hij dan gewoon doorrijden tot hij wakker word.

Ik zou niet voor de wagenbak kiezen is gewoon niet veilig.

groetjes en een fijne vakantie
 
hoi

Ik zou hem ook in de maxi cosi meenemen. Voor een keer zo lang achter elkaar is niet erg, zolang je onderweg maar vaak genoeg stopt en dan even laat liggen.
Het is volgens mij ook verplicht om ze tot 3 jaar in een autostoeltje te vervoeren (vanaf 1 januari word het zelfs tot 12 jaar, heb ik gelezen).

groetjes
Melanie
 
Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik het ff bij mijn CB gecheckt en ik kan Bryan in de MaxiCosi meenemen, zolang ik maar om de 2 uur een half stop. Maar dat is geen probleem.

Groetjes Saskia

p.s. voor iedereen een fijne vakantie!!!
 
Terug
Bovenaan