autostoeltje

Ik denk dat mijn kleine (8 mnd, 10 kg en 75 cm) inmiddels uit haar MC Cabrio is gegroeid en zit te kijken naar een opvolgstoel.

Hebben jullie er al één en wat zijn de ervaringen?

Alvast bedankt!

PS: Zit zelf te denken aan een MC Tobi (ivm de ligstanden en hoofdsteun die zich automatisch aanpast aan de gordelstand)

Hoi,

wat groot al zeg! Wout was met 7,5 maanden 7,4 kilo en 66 cm. Wij hebben (voor de oudte) een bebe comfort in de ene auto (die is makkelijker eruit te halen en dat is bij die auto af en toe nodig) en bij de andere een maxi cosi. Geen idee welke modellen het zijn... Bij de maxi cosi is het weer handig dat die in een beweging in de slaapstand te trekken is. Maak voor jezelf een lijstje met wat jij belangrijk vindt zou ik zeggen en kijk dan wat welk stoeltje te bieden heeft...

Succes ermee!

groetjes Natasja

Wij hebben een MC Toby en Priori, allebei erg fijn en ik vind de Maxi cosi stoelen ook altijd degelijke stoelen, maar daar betaal je ook voor!
Onze jongen weegt nu al 11,5 kilo en zit dus ook al even in de volgende autostoel, bevalt prima! Hij kan ook gewoon los zitten, dus in de supermarkt gewoon in de kar en anders de buggy/wagen mee.

Succes met je beslissing!

hoi, hier hebben wij de maxi cosi priori gekocht onze meid is flink met 8 mnd met 9,5 kilo en 70 cm dus we hebben er 1 gekocht en haar er eigenlijk gelijk ingezet ze vond en vind het echt helemaal het einde ze kan alles zien nu hahahahaha

succes!!!

Wij hebben de maxi-cosi Tobi gekocht! onze jongen is nu 72 cm, bijna 9kg en 8 maanden, we hebben deze moeten bestellen en krijgen hem pas in de 3e week jan, maar ik zie nu wel dat zijn hoofd bij de rand van de maxi cosi zit,dus we moeten nog even geduld hebben,maar ik denk dat hij het heerlijk vind als hij rond kan kijken!!

Zooo, wat zijn jullie kinderen al groot. Joost is nog geen 8 kilo en is 72 cm lang. Die zit voorlopig nog wel in de maxi cosi. Wij hebben voor onze dochter een Romer King. Zijn hele goede stoelen, komen vaak als beste uit de test bij de consumentenbond. Je betaald er wel voor, maar ach, je doet er ook wel lang mee.

wij hebben gisteren ook een mc tobi gekocht, heb nog geen ervaring want we moeten hem nog in de auto zetten.. maar in de winkel zat ze er lekker in! en hij was flink in de aanbieding dus dat is nooit erg!

Terug
Bovenaan