autostoeltje?????

Jochem kan met z'n beentjes niet meer voldoende weg in de maxicosi in de auto en vind dit erg vervelend, nu is hij bijna 11 maand en kan wel even blijven zitten als je hem neer zet maar je moet er wel bij blijven. In kinderstoeltje kan hij goed zitten, mag hij al wel in de autostoel, deze kan wel iets gekantelt. Graag jullie advies

Ja hoor hij mag al in een autostoel......je kan ze tegenwoordig allemaal in lig stand zetten.
Ik neem aan dat jullie Jochem ook al wel 9 kilo weegt?!
Jochem zit al een hele tijd in een gewone autostoel hij vind het prachtig!

Denk dat wij de autostoel al een maand of 3 misschien nog wel 4 in gebruik hebben. Boven de 9 maanden mag het sowieso. Onze kerel kwam met zijn kruin er boven uit, dus moest wel in de autostoel.

Hoi,
Ja hoor dat mag, zou hem idd wel zo plat mogelijk leggen, het is dat hij het zelf niet meer fijn vind, want in princiepe kan hij in de maxi-cosi blijven tot zijn hoofd er bijna bovenuit steekt.
Bij onze jongens moesten we door ruimte gebrek ook al met 8mnd naar een grotere, nu kan ons meisje al een hele tijd zitten, maar ik gebruik nog steeds de maxi-cosi, ze heeft nog ruimte en liggend tegen de rijrichting in heeft voorkeur!
Ze vind het nog prima, dus ik laat het nog eventjes zo ;-p

haha MJ alicia past er echt niet meer in. met 8 maanden zat ze bij ons in de auto al in de autostoel maar bij haar tante nog wel in de maxi cosi. nou daar steekt ze met der oren bovenuit! haha.
ze zit er nu nog zonder problemen in. alleen hebben we de autodeur nu wel op kinderslot aangezien ze overal aan het pulken is.

Terug
Bovenaan