autostoeltjes....geen idee welke?!

Hallo meiden,
ik heb mijn eerste autootje gekocht, vanwege de komst vd kleine. maarreh nou heb ik natuurlijk ook zo'n stoeltje nodig.
Ik heb hier dus geen verstand van maar dacht er zijn vast dames die al zo iets hebben :)
Is het zo dat bepaalde stoeltjes in bepaalde auto's passen of maakt dat niet uit?

alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Marij

maxi cosi;s passen ip altijd!! alleen je gordel kan soms tekort zijn!!

dus dat moet je wel even testen voor de beeb er is haha

ik heb een mutsy traveller is een soort maxi cosi in 3 standen kan je die alleen zetten.. erg ideaal (maar erg duur)
en heb nu een maxi cosi erbij besteld voor op de kinderwagen (bugaboo) en heb de colored snow gekozen het nieuwe kleurtje van 2010....

je hebt veel verschillende merken wel hoor maar goed ik weet van de mutsy en de maxi cosi dat die goed getest zijn

Je kunt eerst de maxicosi gebruiken voor de baby om hem in de auto te vervoeren. Als je kleintje daar uit gegroeit is, kun je een auto stoeltje kopen.( kan ook wel eerder natuurlijk, maar daar mogen ze dan nog niet in)
Yordi was 7 maand toen hij over ging naar de autostoel, omdat hij gewoonweg niet meer in de maxicosi paste. Meestal is dat zo rond de 9 maand geloof ik of ze moeten zoveel kilo wegen. Onze autostoel kan ook in ligstand en daar heeft het eerst lang op gestaan.Nu staat hij in de gewone stand. Dit een een autostoel waar ze tot ongeveer 4 jaar in kunnen zitten. Wij hadden een 3 in 1 kinderwagen van het merk maxicosi. De autostoel hebben wij van het merk römer king. Kijk gewoon rustig rond als ik jou was en laat je goed informeren. Er zijn indd veel verschillende soorten en in alle prijsklassen.

Liefs marielle

Hier ook gewoon een maxi cosi. Onhandig bij een kleine auto is dat hij nauwelijks achter de stoel past. In onze vorige auto, een clio, moest de passagiersstoel maximaal naar voren, anders paste de maxi er niet achter :S. Voorin mocht ook niet omdat de air bag niet uit kan. Nu een station car en geen probleem meer.

Succes!

Terug
Bovenaan