autostoeltjes

hoi hoi

o ik heb een dilemma,
demi wil niet meer in de maxi-cosi zitten in de auto, dan gaat ze brullen haha en probeert ze zelf rechtop te duwen met de armpjes.
maar de volgende stoel is pas vanaf 9 maanden...of 9 kilo maar demi weegt denk ik 7,5 kg
welk stoeltje gebruiken jullie?

ik laat ook al de maxi-cosi in de auto staan omdat ik het gewoon te zwaar vind om haar met de maxi-cosi te tillen.

gr.

hoihoi,

Mijn kleine is nu bijna 7,5 maand en weegt 8,5 kilo.
Voor de volgende stoel is hij ook nog lang niet klaar hoor, ook al zit hij wel graag rechtop. Hij is nog niet zo stevig dat hij al zo recht kan gaan zitten.
Is ook ERG gevaarlijk hebben ze me verteld bij Prenatal, mocht hij in een echt stoeltje zitten in de auto en er gebeurt iets dan is de klap voor zijn nekje finest. De maxicosi mag in principe tot 13 kilo, zolang hij/zij er niet bovenuit komt.

Zou zeggen verzin een ander trucje, want de maxicosi is echt een must nu nog.

succes, groetjes LMarieke

hallo,

dan heb ik een probleem want mijn zoon komt met zijn hoofd boven de maxicosie uit, ik heb verkleiners in mijn autostoelen en dat gaat prima, dit weekend voor de eerste keer geprobeerd en meneer vond het leuk. Hij is 7 mnden 74 cm en rond de 10 kilo

ik kan dus niet anders op dit moment.

de oplossing is denk ik geen ongeluk krijgen hihihi

groetjes maaike

Hey mikkie,

Onze zoon was ook zo groot en zat ook al met 9 kilo in de maxi cosi geklemt, ze mogen vana 9 kilo over naar de volgende stoel, zeker als hij al zo lang is dat z'n koppie boven de stoel uitkomt dan mag hij zelfs niet eens meer in de maxi cosi. Voor kinderen onder de 9 kilo en minder lang is het heel gevaarlijk. Maar jou kind is groot dus dan kan het wel!

Groetjes Jen

he jen,

Mijn dochters waren ook zo groot en die had ik met 7 mnd ook al in de grote stoel in de auto , het kan niet anders en ja als ze zo groot zijn hebben ze ook meer stevigheid in het lijf. dus bij mij gaat hij gewoon in de "grote autostoel"

bedankt voor je reactie nog

groetjes maaike

Lasse zat met 6 maand al in een gewone autostoel...in de ligstand...
Lasse was bij 7mnd 78cm en 9.4 kilo steekt dus ook al een tijdje boven de maxi uit...

Nou hij zit er prima in....veel beter dan in de maxi want daaar had ik hem 2 weken voor nood nog ff in en dan moet ik de beugel naar beneden doen want hij trekt zichzelf er gewoon uit...

Liefs randy

Hoe zit het trouwens met de voetjes? Bij onze maxicosi steekt Iris met haar voetjes uit, maar nog niet met haar hoofdje.
Is het dan nog wel veilig genoeg?

Groetjes Syreetha

hoi hoi

de grote stoel heeft toch ook een ligstoel?
wij hebben een maxicosi die nog prima doet
en onlangs ook al de volgende stoel gekregen met ligstand, dus keuze genoeg als het erop aan komt

Mara is nog klein genoeg voor de maxicosi dat scheelt

volgens mij staat bij ons in het boekje dat als de oren bovenuit komen de stoel te klein is
en tot 9 kilo ofzo
benen maakt neit uit, is vrij normaal en je hebt speeltjes ervoor die je aan de stoel kan hangen, kan ze in de maxicosi toch spelen

groetjes sabine

Terug
Bovenaan