Autostoeltjes

Hey meeiden,

Gister en vandaag een goede deal gesloten......2 autostoeltjes op de kop getikt van maxi cosi voor €100,-
Zijn zo goed als nieuw!
Weet dat niet iedereen er een voorstander van is om autostoeltjes via marktplaats te komen maar wij hebben er goede ervaringen mee.........
Hebben jullie al autostoeltjes buiten de maxi cosi??

liefs louise

ik heb alle autostoelen van Margo nog, dus dat scheelt een heleboel!! Ook hier is onze opvolgstoel 2e hands, alleen van familie gekregen toentertijd. Fijne stoel, kan niet anders zeggen!
Is een Romer King overigens.....

Hier heben wij nog niet,wel aan dneken want Juliaan groiet snel,ik vind dat over paar weken de autostoel moet vervangen wij hebben Mutsy dus ik wel kleiner dan maxi vind ik.
Mijn vriend vind liever een nieuwe stoel inverband veileheid.

Wij hebben een tweedehandse romer van familie gekregen. Duurt nog wel ff voor we die nodig hebben....
Vanmiddag weer naar cb ben benieuwd naar zijn lengte en gewicht......

Wij hebben wel een kinderstoel, maar ik vind hem niet meer goed, we hebben dus besloten toch een nieuwe te kopen, ik heb nog een aantal broers die nog geen kinderen hebben dus kan hem daarna weggeven, dat scheelt weer!

Wij moeten op pad voor een nieuw autostoeltje voor mijn dochtertje van 2, zij zit nog in het stoeltje waar Daley binnenkort in moet. Wij hebben alles van Maxi Cosi vind het mooie en fijne stoelen. De jongens hebben een mooie blauwe stoel en Jessie (mijn dochtertje) heeft haar zinnen gezet op een hele mooie roze hahahaha ja als je haar laat kiezen kiest ze alles wat roze is!!
Denk dat het nog wel een maandje of 2 duurt voordat Daley in een andere stoel gaat!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan