autoziek

ik ben nog maar net zwanger maar ben echt heel misselijk in de auto. Heeft iemand hier nog meer last van. verder helemaal geen kwaaltjes .Raar om te geloven dat je dan zwanger bent vind ik
 
Hoi,

In het begin van mijn zwangerschap was ik ook heel erg misselijk in de auto, heb ook gelijk van die zakjes in mijn tas gedaan, zodat als het eruit komt ik het in een zakje kan gooien, zeg maar. Dus ja, ik had er ook last van, hihi.

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Ik heb altijd al last gehad van wagenziekte. Het is misschien een stomme tip, maar ik heb er altijd veel minder last van als ik voorin zit en helemaal geen last als ik zelf rijd. Kun je proberen. En nooit lezen in de auto, want daar wordt het alleen maar erger van. Ik kijk altijd gewoon naar buiten en zing mee met de radio (maar dat vinden de medepassagiers niet altijd even leuk.....).
En dat je verder geen kwaaltjes hebt, hoef je je echt geen zorgen over te maken. Ik kreeg pas kwaaltjes vanaf 8 weken en nu wou ik dat ze weer weg waren!!!!
heb je al een vk-bezoek of een echo gehad? Dan besef je ineens ook veel meer dat je zwanger bent.
Succes verder!
 
Ik had helemaal geen last van misselijkheid gedurende de eerste maanden... totdat ik in de trein zat. Ik wordt zelfs misselijk in de hangmat en als mijn vriend mij in zijn armen heen en weer wiegt!!!
Iedereen heeft zijn eigen maniertjes om ermee om te gaan. Ik heb baat bij zure appels, mandarijntjes en kauwgum.
fijn dat je verder geen kwaaltjes hebt!!
 
Terug
Bovenaan