autsj bobbel hihi

hoi hoi,

Als ik op me rug lig zie je precies aan welke kant ons kindje ligt.
Hij ligt best wel vaak aan de rechter kant, dus dan zie je een best grote bult daar zitten. haha.
Nou lag ie laatst zo ver naar rechts dat ie een beetje op een spiertje drukte.
Dit is helemaal normaal volgens mijn verloskundige.
Hebben jullie dit ook al eens gehad?

Groetjes, conny

hihih ja hoor!!
Die van mij ligt ook meestal rechts!!
Als je verder bent zie je straks soms zo je buik van de ene naar de andere kant verschuiven!

Tijdens mijn vorige zwangerschap heeft mijn zoontje tot 34 weken in een stuit gelegen. Hij heeft zich zelf gelukkig gedraaid! Maar hij heeft nog even geprobeerd terug te draaien!!!!! (met 36 wk)Meneer lag dwars in mijn buik,,,,,,,,,,,,,,ik leek wel totaal misvormd!! haha en een pijn!!! Mijn man dacht toen al dat het was begonnen hahaha want ik kon niet praten op dat moment vd pijn en vk had gezegt: als het echt begonnen is praat je niet meer!!

Groetjes sylvia

Hey Conny,

Gelukkig dat jij het ook hebt en dat het niks is. Ik heb ook een bult aan de rechterkant Die is er telkens als ik plat lig. NIet pijnlijk ofzo maar ik vond het wel raar. Ik zie hem alleen niet een keer naar links toe gaan of zo!   Maar goed.....

Ester (17+4)

Hey meiden,

Ik zie die kleine nog niet van de ene naar de andere kant bewegen, maar dat zal misschien niet lang meer duren. In het begin dacht ik dat het niet kon dat ik nu al zo'n bult had, maar volgens internet zijn onze bubby's nu al ruim 22 centimeter.
Gaat echt hard nu. Me buikje gaat nu al wel wat groeien, maar maak me af en toe ongerust omdat ik me niet kan voorstellen dat er al een kindje van 22 centimeter in groeit.
Beetje bang dat ie dan niet goed groeit ofzo. Ik dacht dat als je op de helft zat dat je dan al een pittige buik zou hebben maar bij mij valt het wel mee.
Komt gelukkig vanzelf. Straks dan verlang ik weer naar dat ie iets kleiner is omdat ie dan in de weg gaat zitten. haha.

Groetjes, conny

Terug
Bovenaan