auuuw mn navel !!

Auuuw wil ff klagen want mn navel doet zo zeer...
Tenminste er omheen... heb een navel piercing gat (piercing is er ff uit) maar heb t idee dat t van alle kanten aan t scheuren is... auwwww en af en toe steekt er net een knietje ofzo net bij mn navel natuurlijk auwwwww!
Boven mn piercing gat is het al bij vorige zwangerschap wat uitgescheurd maar is dus nu nog verder!! CHarmand zeg... kom ik mooi zwangerschap door zonder striemen(tot nu toe) krijg ik dit,... nou ja kan niet alles hebben war!!

Yesss vandaag 39 weken zwanger.....!!! Nog hopelijk nog een weekje of minder....

Groetjes joyce

Whaaaaaaa, ik heb dat ook!!!!! Al vanaf het begin spanning op de gaatjes gehad en nu doet het echt gemeen zeer als de beeb er langs gaat!!!! Ik heb vanaf 2 weken geleden ook precies een straietje rond de 2 gaatjes, haha!! Het lijken ook net chineze piercing-gaatjes, haha!
Vraagje, want ik ben zwanger van de eerste....zijn die gaatjes nog open dan na de zwangerschap??? Zou ik namelijk wel mooi vinden, haha!! Of heb jij ze opnieuw laten schieten??

liefs Kim (37+5)

Whaaaaaaa, ik heb dat ook!!!!! Al vanaf het begin spanning op de gaatjes gehad en nu doet het echt gemeen zeer als de beeb er langs gaat!!!! Ik heb vanaf 2 weken geleden ook precies een straietje rond de 2 gaatjes, haha!! Het lijken ook net chineze piercing-gaatjes, haha!
Vraagje, want ik ben zwanger van de eerste....zijn die gaatjes nog open dan na de zwangerschap??? Zou ik namelijk wel mooi vinden, haha!! Of heb jij ze opnieuw laten schieten??

liefs Kim (37+5)

Hoi Kim

Haha toevallig!
Bij mijn eerste heb ik hem in gehad tot de 32 weken en daarna (bevalling) kon ik hem gewoon weer doorprikken met mn piercing zelf... nu heb ik hem eerder uitgedaan en elke keer na t douchen ff doorgeprikt, met mn piercing staafje....

Mijn zusje krijgt hem niet meer in na haar zwangerschap maar die durft ook niet door te duwen.
Maar het is maar mini velletje wat er voor zit dus vlgs mij krijg je hem er zo doorheen met wat duwen...

Hopen dat het bij jou ook gewoon kan...

Succes xxxx

heeey,

mmmm ik heb 'm er al uit vanaf de positieve test ;(
we zullen zien straks (benniet zo bang voor pijn hoor, dus als het nog door te prikken valt, zal me dat lukken, haha)....anders laat ik 'm wel weer doorprikken denk ik!

liefsssss

ps het helpt bij mij wel om de huid rondom de navel vet te houden!!! dan doet het niet zo'n pijn!

heeey,

mmmm ik heb 'm er al uit vanaf de positieve test ;(
we zullen zien straks (benniet zo bang voor pijn hoor, dus als het nog door te prikken valt, zal me dat lukken, haha)....anders laat ik 'm wel weer doorprikken denk ik!

liefsssss

ps het helpt bij mij wel om de huid rondom de navel vet te houden!!! dan doet het niet zo'n pijn!

Terug
Bovenaan