Auuww..

A

Anoniem

Guest
Gister kreeg ik ineens last van steken in me vagina ..heel heel erg pijn!..
mss dat jullie weten wat dit kan zijn? .. het is nu weer weg .. khoop dat het ook wegblijft eigenlijk..
liefs joyy

Volgens mij heeft dat te maken met indalen. !
Leuk dat je ook lid bent geworden van de hyvessite... haha
Gr Tanja

Jaa k heb net ook even rondvraag gedaan, en dat klopt idd ..
eindelijk .. heb weer ff lucht!.. hahaha ..

Haha.. het is ook het een of het andere he !! Heb je geen pijn bovenin.... gaat het beneden wel pijn doen! Succes ermee!
Die van mij is nog niet ingedaald en daar zie ik best tegenop. Ik heb al last van mijn bekken, dus die extra druk zal geen pretje zijn

Ook ik heb de laatste dagen regelmatig steken in mijn vagina, vervelend, kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn dochter ook had (misschien verdrongen). Als de kleine nu aan het indalen is prima, hoop wel dat de   steken binnekort weer ophouden.

Gr Christa

hoi
Dit heeft met de indaling te maken dat vertelde mijn verloskundige ook en het klopt hij of zij was al aan het indalen
Liefs san

Dit had ik gisteren ook op de fiets, auw .... Ik moest gelijk hier aan het foerum denken. Gelukkig nog niet weer gehad, al betekend het wle dat het indalen begonnen is.

Monique

Ik heb er ook met vlagen last van. Doet af en toe echt pijn ja.

Ik heb alleen niet het idee dat ik nu bovenin meer ruimte krijg. Ze gooit hier nog regelmatig haar billen tegen mijn ribben aan. En dat is ook niet lekker. Volgens mij wordt ze geboren met afdrukken van mijn ribben in haar billen.
Het worden nu echt de laatste loodjes.

Aanstaande donderdag heb ik mijn laatste echo, ben benieuwd hoever ze is ingedaald.

Groetjes,
Sept16

Terug
Bovenaan