auw auw auw vreselijke rugpijn

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Het is niet normaal meer joh! Ik heb zo'n pijn in mijn rug.... Liggen, zitten staan hangen het maakt allemaal niet uit... Het lijkt alsof ik mijnspieren niet meer kan ontspannen. Ik heb een redelijk holle rug van mezelf, maar normaal kon ik deze goed bol maken en zo lekker de spieren ontspannen. Maar nu met die dikke buik aan de voorkant kan ik mijn rug niet meer bollen. Er staat constact spanning op....

Het is nu zo erg dat als ik in bed ga liggen op mijn rug de tranen spontaan opkomen omdat het zo'n pijn doet. Masseren helpt ook maar tijdelijk. Iemand nog tips om dit een beetje te verminderen......

liefs gridje

he meis

let je wel op dat kunnen ook weeen zijn he !

als het lang aanhoud dan zal ik toch even gaan bellen als ik jou was
ik had het een jaar of 3 terug mijn nicht was zwanger en ik had haar aan de lijn ze had heel erge rugpijn ik zei ga maar even bellen ,,, ach ja 4 uur later was haar zoon geboren hhaa dus vandaar dat ik zeg bel maar even anders

veel liefs cora

He Gridje,

Zouden inderdaad rugweeën kunnen zijn, deze zijn (naar ik heb gehoord) vreselijk moeilijk op te vangen....
Dus als het te lang aanhoud toch effe de vk bellen...

Maar eh... misschien ben je al bezig met bevallen (gezien de tijd dat je het berichtje hebt geschreven). Dan: STERKTE.

Groetjes Renata.

Hoi

Nee hoor nog niet bevallen...

Rugweeen krampen toch ook niet als gewone weeen??? Of niet??

Gisteren heb ik een lekker hotpack gekocht bij de apotheek. Heerlijk gisteravond lekker met dat ding op mijn rug gezeten en een massage van mijn mannetje. Nu gaat het wel beter. (voor hoelang het duurt)

Morgen moet ik naar de vk, zal eens aan haar vragen hoe dat zit met die rugweeen... Wie weet is het wel zo.. (dat zou lekker zijn....asl het begonnen is...)

Ik houd jullie op de hoogte!!

liefs gridje

Hoi,

Ik heb dat ook die rugpijn. Het is alleen een continue zeurend gevoel. Ik ga ervanuit dat het bij rugweeën, af en toe komt. En dat er een opbouw inzit en weer afneemt. Of niet?

Haha, wel leuk, geen idee wat ik kan verwachten van weeën. En zit echt op alles te letten in mijn lijf! Strakke gevoel in mijn buik, rugpijn, maar nee... hahaha

hoi meiden

rug weeen heb ik met die oudste gehad vreslijk pff het zijn net als gewone weeen maar dan in je rug en dan heel heftig heel pijnlijk ook je kan ze idd bijna niet opvangen ,, die gewonen weeen zijn al moeilijk maar rugweeen doen echt veel meer pijn maar ja dat ismijn ervaring ermee dan he,,,

liefs cora

Hoi dames!

Ik heb momenteel ook veel last van mijn  rug. Ik draag helemaal naar voren en mijn buik is echt zwaar!!! Ik ben donderdag uitgeteld, maar ik ben die pijn echt beu! Daarnaast lijkt het wel of ik 'beneden'   helemaal beurs ben. Echt iedere beweging doet pijn. Ik vind zwanger zijn echt heel erg leuk, maar die pijn en het ongemak niet haha. We wachten maar rustig af! Iedereen veel succes de komende dagen/weken!

Veel groetjes Mariska

Terug
Bovenaan