auw auw auw

Ik kreeg me toch ineens pijn in mijn mond, en dat trok door naar mijn kaken, ogen en neus. ik had een enorme druk, mijn wang trilde,en mijn oog traande spontaan. Echt heel erg irritant en pijnlijk. meteen gebeld, en kon ik dus vrijwel direct langskomen, en ja hoor, verstandskies moest getrokken worden. Maar ik heb me 'n angst voor de tandarts, echt erg, maar uiteindelijk viel het reuze mee, en is mijn verstandskies er nu uit, gelukkig. Wilde gewoon even mijn leed van vandaag met jullie delen. groetjes Wendy

AUW!! Gelukkig dan maar dat het accuut was én dat je gelijk terecht kon..... Met een angst voor de tandarts en drie dagen wachttijd had je vast niet lekker meer geslapen!!

Alcohol verdooft, dus neem lekker een wijntje!!

Groetjes
Susan

haha, zou dat wijntje echt helpen, denk je? Zou ik kunnen proberen, misschien, wijntjes proeven is mijn vak, we hebben een drankenhandel, komt dat goed uit. De verdoving begint eruit te gaan, en heb me al 'n paar keer goed op mijn wang gebeten, maar de druk uit mijn hoofd is weg, dat is mijn opluchting. Bedankt voor jullie meeleven. groetjes Wendy

Zoals jullie weten heb ik nog niet zo lang geleden ook een gezellige tijd gehad bij de tandarts (wortelkanaalbehandeling).. En tandpijn is erger dan een kindje krijgen, geloof me! hahhaha..

Ik kan me je pijn  dus goed voorstellen!!

Hopelijk heb je er nu geen last meer van.
Ik heb nog steeds geen verstandskiezen, dus die zal ik ook wel niet meer krijgen (jippiiee!).

Esmé mv Kay

ow, wat ben ik gelukkig dat die vier ellendelingen verbannen zijn uit m'n lijf. Daar heb ik zo'n ellende mee gehad!
Je kan ze echt beter kwijt zijn hoor!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan