auw auw auw!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jeetje, ik heb me toch een menstruatie achtige pijn!! Volgens mij heeft dat met indalen te maken, zou dat kunnen kloppen??

De VK zei vorige week dat mijn dochter al heel diep in mijn bekken ligt en nu heb ik sinds een paar dagen die zeurende pijn onderin mijn buik. Maar nu wordt het steeds erger.

Herkent iemand dit? Hoort dit bij het indalen? Ik kan het me niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Rosanne

mama van Quentin (3 jr) en 28,3 wk zwanger van   een dochter

Hoi,
ik heb het ook al een aantal weken.
ik heb vandaag wel hele erge pijn   gehad dus heb ik de vk gebeld en ik kan morgenochtend ff komen.
ze dacht dat het met mijn bekken had te maken.
ik had dit bij mijn eerste niet dus ik weet ook niet wat het kan zijn alleen dat ik ook heb wat jij beschrijft.
s'nachts heb ik er ook wel eens last van.
jij ook?
en vooral als ik wat gelopen heb.
gr lisette

Hoi,

Sinds een week heb ik zo af en toe ook van die menstuatie achtige pijn. Heb er eigenlijk niet zo veel achter gezocht. het zal er wel bijhoren. Heb zo wie zo vaak een beurs gevoel in mijn schaambod. Wellicht heeft het te maken met oprekken van je banden of zijn het een soort oefenweeën. of is het daar nog te vroeg voor. Het indalen van de je baby gebeurd vaak met behulp van voorweeën. Moet zeggen dat mijn kindje nog lekker over dwars ligt en ik toch last heb van deze pijn, dus of het met indalen te maken heeft...???
Ben vandaag bij VK geweest maar vergeten het er over te hebben.
In iedergeval is het erg vervelend. Bij mij help een lekker warm bad. Succes ermee.

groetjes
sabine  

Hoi meiden,

Volgens mijn moeder had ik dit bij de zwangerschap van mijn zoontje ook maar dat kan ik me niet meer herinneren.

Ach ja, het zal er wel bij horen en het kan inderdaad ook van de banden komen. Maar gisteren was het gewoon heel erg. (vooral op het werk erg lastig omdat ik dan veel stil zit achter de pc).

Ik doe gewoon verder lekker rustig aan!! De laatste 2,5 maandjes nog!!

Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan