auw auw auw

Hoi, zo wat heb ik vannacht slecht geslapen zeg. Die pijn in mijn knieeen wordt alleen maar erger en nu ook zijn ook mijn heupen en kuiten aan de beurt.
Vanmorgen stond ik zo naast mijn bed ivm kramp in mijn kuit. Gevolg ook kramp in mijn liezen hihi.

Hele nacht liggen draaien, en was te moe om er even uit te gaan.

Vanmiddag heb ik fysio, en dan er maar even over hebben. MIsschien heeft ze tips. HEb zelf al vanalles geprobeerd; kussen tussen benen, benen hoger, maar niks werkt.

x yvonne

Heb je veel vocht in je benen?
Ik heb dat gevoel namelijk ook, maar de laatste week heeft het zich ook heel erg naar mijn onderarmen en handen verplaatst.... Alsof ik ineens reuma heb of zo.... En mijn handen/paar vingers slapen ineens, kramp in de onderarm....
Het schijnt een vochtprobleem te zijn....

och jee, erger ipv beter, daar zit je nu niet op te wachten

mijn zus had giga jeuk op de benen en medicijnen daarvoor.
maar kramp en vocht is geen tabletje voor volgens mij

ik ben benieuwd of j fysio iets weet, zouden wel meer dames hier graag willen horen denk ik

gelukkig heb ik alleen af en toe beetje vocht in de vingers ochtends, helpt opstaan al tegen. Verder is het wat dat betreft nu nog rustig

sterkte ermee

Hoi, ja ga het afwachten straks.
Als ik even uit bed ben dan gaan de klachten wel weer. Ben vandaag alleen erg stijf, nu de pijn in mijn hele onderlichaam zit.
Heb ook wel opgezette benen, en houdt ik wel vocht vast, maar dat valt allemaal erg mee.

MOrgen ook naar de VK, dus daar ook maar even horen. Kan er ook niks over vinden op internet.

x yvonne

Sorry dat ik even inbreek, maar bij mij hielpen toen de multivitaminen die ik van Davitamon had. Mogelijk het proberen waar?

Groetjes Sabien,

September mama en moeder van een zoon van bijna 2.

Hoi Coimama

De fysio kan er niks mee doen, moet de pijn in mijn knieen bespreken met de VK. Dus dat gaan we morgen maar doen.
Ik denk zelf dat ze er niks aan kunnen doen. Bij de ene gaat het vocht in de voeten zitten en de andere in de handen. Nou en bij mij in de knieen.
Je hoort ook niet veel zwangere over pijn in de knieen bij het slapen. Ook gegoogled, maar ook niks over kunnen vinden helaas.

Roos88: als je veel last hebt van kramp kan je even overleggen met de VK als je magnesium mag slikken. Dit helpt tegen kramp! Je hebt dit namelijk te kort en dan ontstaat er kramp.

x yvonne

Terug
Bovenaan