Auw auw, wat een ramp!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

gisteren moest ik bloed laten prikken voor mijn schildklier. Dat moet ik nu om de maand laten doen, i.v.m. de hormonen van mijn zwangerschap en mijn schildklieraandoening.

Gelukkig kan dat bij ons in het wijkgebouw. Dus ik erheen met Stijn. Ik vond al dat ze de stuwband niet zo strak had gedaan. Toen heeft ze mijn arm niet schoongemaakt met alcohol en veel te laag en gemeen geprikt, met als gevolg dat mijn arm sinds gisteren dik en blauw is en vreselijk zeer doet.

Maar ja, ik dacht, ik heb het gehad en bel van de week voor de uitslag. Werd ik gisterenmiddag gebeld door het lab dat ze het verkeerde buisje hadden gebruikt (...???...) en dat ik dus opnieuw geprikt moet worden. Daar wordt je toch niet goed van.

Ik baal hier vreselijk van, omdat het gewoon allemaal zo raar is verlopen. En dan zei die doos aan de telefoon nog dat ze het zeer betreurt en dat haar collega daarop is aangesproken. Bah!!!

Ik moest even mijn frustraties kwijt hoor!!!

Groetjes van Marloes met een blauwe, stijve arm!!!

Nou ja zeg!!
Kunnen ze nog niet eens normaal bloed prikken!
En daar worden ze dan voor betaald hé?
Ik snap je frustratie hoor!!
En dan nog niet schoonmaken met alcohol is ook helemaal niet goed hé?
Ik denk (dat zeg ik nou hoor), dat ik het wel had gezegd.
Maar goed... op zo'n moment ben je toch verbouwereerd hé, dus ken het niet echt zeggen.
Ik hoop dat de volgende x wel goed en minder pijnlijk voor je wordt!!

Groetjes Debby.

Hoi Marloes,

Ik snap helemaal dat je hier gefrustreerd van wordt.
3 jaar geleden, vlak voordat ik trouwde moest ik ook nog even bloed laten prikken, en toen trof ik ook zo iemand die dat wel even zou doen. Ik had vooraf nog gewaarschuwd dat ik moeilijk te prikken ben, maar ze kon het verzekerde ze me.
Het resultaat was dat ik een enorm blauwe arm had op mijn trouwdag, waar verschillende lagen make-up overheen moesten om het te camoufleren.

Hopenlijk heb jij de volgende keer meer succes, ik moet komende week ook weer, hoop ook een beter iemand te treffen dan toen.

Liefs Saskia

Hoi,

zometeen moet ik weer laten prikken en ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop. Mijn arm is heel de week dik geweest en veranderde van blauw naar paars en naar geel en bruin, maar toen ik vanmorgen keek zag ik nog maar een klein geel plekje. Jammer, want ik had graag getoond hoe ze me de vorige keer heeft mishandeld. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ook ik had deze keer geen geluk, weer een blauwe arm.
De persoon die ik trof kon al geen goed bloedvat vinden om te prikken dus toen had ik al mijn twijfels.   En tijdens het aanprikken van het vat voelde ik al dat het fout zat, door het vat heen weer.
Gelukkig is het niet zo'n grote blauwe plek als de vorige keer, maar het blijft er niet uitzien als je moet werken en je draagt een shirt met korte mouwen en die plek komt er onderuit.

Hopenlijk is het bij jou deze keer beter gegaan, nu nog hopen op een goede uitslag.

Liefs Saskia

Hoi allemaal,

Saskia, hoe is het nu met je arm? Vervelend dat je weer zo mishandled bent met de naald.

Ik heb niets gevoeld met prikken. Ik zat met gespannen arm de andere kant op te kijken en te wachten tot ze ging prikken. toen zag ik haar een watje pakken en een buisje bloed weg leggen.

Daarnet heb ik gebeld voor de uitslag. Eén van de waardes is aan de hoge kant. Nu gaat de assistente met de arts overleggen en moet ik na een uur weer terug bellen.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,

Het begint al weer weg te trekken, dus niet zo erg als de vorige keer.
Kan komende week pas voor de uitslag bellen, afwachten maar weer, maar verwacht wel dat alles goed zal zijn.

Wat er toch een verschil kan zitten in degene die je prikken, waarom gaat het de ene keer gewoon meteen goed en de andere keer helemaal fout.
Nou het blijft gewoon mensen werk.

Ik hoop voor jou dat je snel een arts of assistente aan de telefoon krijgt die een goede oplossing heeft voor jou bloedwaardes.

Liefs Saskia

Hoi,

ik heb de assistente gesproken en één van de waardes is iets aan de hoge kant. Maar omdat ik verder geen klachten heb moet ik het gewoon maar even aankijken.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan