ik loop al een hele tijd bij de bekkenfysio voor mijn blaasproblemen. dat gaat erg goed maar sinds 2 weken beginnen mn bekken zelf te vervelen.
vandaag moest ik dus weer.
ze heeft goed gekeken, gevoeld en trucjes gedaan.
nu blijkt dat mijn bekken scheef stond.
ze heeft deze weer "recht" gezet.
de pijn was meteen WEG!!!!!!!! dat was goed.
maar nu een paar uur later kan ik bijna niet meer lopen vd pijn. (aan 1 kant) ze had al gezegd als de pijn erger word dan moest ik eerder langs komen.
dus ik kijk het nog heel even aan en dan bel ik vd week.
ik vroeg ook hoe het met werken ging, nu nog goed! ja zegt ze maar op tijd aan de bel trekken, als het niet gaat STOPPEN.
aangezien mijn voorgeschiedenis met mn bekken vond ze het knap dat ik nog werk......
maar zoaveel pijn als ik nu heb denk ik echt dat ik zeer binnekort uitgewerkt ben........
vandaag moest ik dus weer.
ze heeft goed gekeken, gevoeld en trucjes gedaan.
nu blijkt dat mijn bekken scheef stond.
ze heeft deze weer "recht" gezet.
de pijn was meteen WEG!!!!!!!! dat was goed.
maar nu een paar uur later kan ik bijna niet meer lopen vd pijn. (aan 1 kant) ze had al gezegd als de pijn erger word dan moest ik eerder langs komen.
dus ik kijk het nog heel even aan en dan bel ik vd week.
ik vroeg ook hoe het met werken ging, nu nog goed! ja zegt ze maar op tijd aan de bel trekken, als het niet gaat STOPPEN.
aangezien mijn voorgeschiedenis met mn bekken vond ze het knap dat ik nog werk......
maar zoaveel pijn als ik nu heb denk ik echt dat ik zeer binnekort uitgewerkt ben........