auw auw

ik loop al een hele tijd bij de bekkenfysio voor mijn blaasproblemen. dat gaat erg goed maar sinds 2 weken beginnen mn bekken zelf te vervelen.
vandaag moest ik dus weer.
ze heeft goed gekeken, gevoeld en trucjes gedaan.
nu blijkt dat mijn bekken scheef stond.
ze heeft deze weer "recht" gezet.
de pijn was meteen WEG!!!!!!!! dat was goed.
maar nu een paar uur later kan ik bijna niet meer lopen vd pijn. (aan 1 kant) ze had al gezegd als de pijn erger word dan moest ik eerder langs komen.
dus ik kijk het nog heel even aan en dan bel ik vd week.

ik vroeg ook hoe het met werken ging, nu nog goed! ja zegt ze maar op tijd aan de bel trekken, als het niet gaat STOPPEN.
aangezien mijn voorgeschiedenis met mn bekken vond ze het knap dat ik nog werk......

maar zoaveel pijn als ik nu heb denk ik echt dat ik zeer binnekort uitgewerkt ben........

Ik heb ervaring met het bekken recht zetten en mijn ruggenwervels maar dat was voor mij zwangerschap. als dat was gedaan had ik altijd al dat het smiddags en de volgende dag pijnelijk was omdat die spieren toch iets te verwerken krijgen maar als het echt pijn blijft doen gewoon terug gaan.
succes
Groetjes
Rosita

He meid, zoals Rosita zegt ben ik ook van mening.
Net als je gekraakt wordt, voelt goed, daarna wordt het even erger, om vervolgens weer beter te worden.

Vooral aan jezelf denken op het werk, wat niet gaat gaat niet.

succes meid

Ai, dat is niet fijn. Met bekkenpijn heb ik (gelukkig!) nog geen ervaring, dus ik kan niet echt advies geven. Maar ik heb inderdaad wel eens gehoord dat na het kraken dingen vaak erger worden voor het beter wordt. Als je zo'n pijn blijft houden zou ik toch even aan de bel trekken bij je bekkenfysio.

ik heb net gebeld en napijn kan maar dat zou vandaag wel minder moeten zijn....
ik heb nu wat oefeningen gekregen en als het niet beter word moet ik maandag weer langs

Terug
Bovenaan