auw bil...

A

Anoniem

Guest
het begint alweer...
Zat er op te wachten al..

Bij mijn jongste kreeg ik rond de 8e week steeds last van steken
in m'n rechterbil..
soms zo erg dat als ik opstond van de bank ik nauwelijks op rechts kon steunen.
Ik voel het met uit bed komen, trap oplopen etc...
heel vervelend, maar nix ernstigs
vorige keer zeiden ze dat m'n baarmoeder op een zenuw leunt

Mja het is dus nu weer terug..
hopelijk blijft het weer alleen bij steken en word het niet erger.

Herkennen jullie dit?

Ik herken het wel. Heb het nu gelukkig nog niet. Vooral de 1e zwangerschap heb ik daar veel last van gehad. Begon inderdaad rond de 7e of 8e week. Ze zeiden toen dat het Ischias was (een beknelde zenuw). Zeer pijnlijk!!
\
Groetjes Tara

Hoi, ik herken het ook. Alleen dan in mijn linkerbovenbil. Vooral als ik ga slapen, maar ook als ik loop en zit. In mijn vorige zwangerschap was het ook in mijn bovenbeen/benen, nu dus weer. Ben nu bijna 10 week zwanger.

Irritant he? En ook wel pijnlijk....

Hoi hoi,

ik herken het zeker. Alleen kreeg ik het later in mijn (eerste) zwangerschap. Ze hadden het eerst over beginnende bekkeninstabiliteit en later ischias (of hoe je het schrijft).
En wat deed het een pijn. Was goddank ook het enige waar ik last van heb gehad de hele zwangerschap. Maar in bed kon ik mezelf helemaal niet omdraaien. Ik moest "omgetakeld" worden door mijn vriend, en dan nog deed het heel veel pijn. En inderdaad, er af en toe doorheen kunnen schieten. Ik hoop dat het me deze zwangerschap bespaard blijft, maar ik ben nu pas 10.5 weken, dus kan nog zeker komen.
Veel succes ermee in ieder geval,

groetjes Mellow

Hoi!

Heel herkenbaar hoor. Is het misschien anders een idee om een fysio te raadplegen? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook heel veel last gehad van bekkenpijn / instabiliteit. Ik kon op een gegeven moment ook niks meer.

Deze zwangerschap zat ik met week 9 al weer bij de fysio, voelde het zo weer opkomen. Gelukkig valt het nog mee. Ik heb oefeningen gekregen en hoef gemiddeld maar eens in de 3 a 4 weken naar de fysio (ik bel als ik last krijg). Dan masseert ze het even los en zo rol ik er nog redelijk doorheen.

In bed is het inderdaad erg pijnlijk, maar verder gaat het nog redelijk goed. Overdag weinig klachten, dus dat is erg fijn!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan