auw, erge pijn...

Hey Lady's,

Gisteren avond kreeg ik tegen 19.00 acute pijn in mn buik (rechts) dacht nog even aan een groeistuip of een verkeerde beweging waardoor de banden gingen tegensputteren, maar aangezien dit om 23.00 niet was afgenomen, ben ik met een warme pittenzak en veel pijn op bed gegaan. Had geen idee hoe ik liggen moest aangezien elke houding pijn deed, uiteindelijk toch in slaap gevallen en werd om 3 uur weer wakker omdat ik moest plassen. Ik kon amper omhoog komen, de pijn was vele malen heviger en ook lopen deed zeer en echt goed rechtoppstaan lukte niet....
Uiteindelijk weer in bed, toch maar besloten om de VK te bellen want kon niet weer in slaap komen en ging erg liggen piekeren.
Zij had niet het idee dat ik direct naar de gyn moest en dacht zowiezo niet aan een probleem met het kindje voor zover ze dat door de telefoon kon beoordelen. Haar advies warmte (douche/pittenzak) en nog maar even aanzien. temp was 36.8 en als dit zou stijgen moest ik bellen.
Nog lang wakker gelegen van de pijn maar uiteindelijk toch weer in slaap gevallen. Om 8 uur wakker heb ontlasting gehad en ondanks dat dit moeizaam ging, werd de pijn niet minder en wist ik in elk geval dat het geen opstipatiepijn was. Heb urine opgevangen om naar de huisarts te brengen, want misschien is het wel een urineweginfectie. Even later belde de VK om te vragen hoe het ging. Toch besloten dat ik met urine moest komen op spreekuur. Na controle heeft ze nog steeds niet het idee dat het het kindje/baarmoeder is wat de pijn veroorzaakt, maar dat het mn blindedarm is die opspeelt.
Ik ben nu wel een stuk rustiger maar moet vanmiddag naar de gyneacoloog. Deze gaat de boel ook bekijken/bevoelen en gaat dan oordelen of ik onderzoek naar blinde darm krijg... pfff Even spannend dus.
Inmiddels is de pijn wel minder dan vannacht maar nog steeds te erg aanwezig. Hoop ergens dat het mn blinde darm is en niet iets met het kindje... Maar aan de andere kant als het mn blinde darm is dan moet ik onder et mes, en daar worden we nou weer niet zo blij van want dat betekend narcose...
Ben mn verhaal nu even kwijt. Hoop op goed nieuws vanmiddag...
Zal jullie op de hoogte houden...

Gr een onzekere aanstaande moeder...

nou ik hoop ook voor jouw dat het gewoon iets is wat versprongen is of zo dat zou kunnen toch
hoop dat de pijn weggaat
laat ff weten als je bent geweest vanmiddag

succes
kelly

sterkte hoop dat het je niet onder het mes moet. zal voor je duimen... Hoop ook dat niks met je kindje is. Laat wel even wat weten als je wat meer weer..

Succes Cindy

Terug
Bovenaan