Milan wilde vanmiddag met de lego spelen. Dus meneertje heel fanatiek naar de legobak toe en struikelt hij net voordat hij bij de bak was. BOEM !!! Met zijn mondje op de rand van de bak... Bloeden... Dus gauw een natte doek gehaald en die op zijn mondje en in zijn mondje gedaan, na een kleine 10 minuutjes werd hij weer wat rustiger. Maar telkens ging zijn handje naar zijn mondje en als hij dan zijn vingertje in zijn mondje deed begon hij weer te krijzen. Dus mondje open en kijken wat er aan de hand is. Is er gewoon een heel stuk van zijn tandje af, en dat doet hem pijn. Gelukkig is mijn schoonzusje tandartsassistente dus die snel gebeld en zij adviseerde de tandarts te bellen. Zo gezegd zo gedaan, die beste man uitgelegd wat er aan de hand is en weet je wat die zei: "Mevrouw, een kindje van 18 mnd kan nog niet 10 minuutjes stil liggen. Dus het enige wat ik kan doen is even kijken hoe het gehemelte eruit ziet en dan het tandje trekken. Maar kijk het nog even een half uurtje aan en geef hem maar wat kouds te drinken en als hij dan nog pijn aangeeft dan maken we even een afspraak.
Ik direct na het gesprek mijn schoonzusje gebelt en deze zei dat ze dit wel erg kort door de bocht van de tandarts was. Dus heb maar besloten dat ik hem niet zou bellen maar zou wachten tot morgen want dan is er weer een andere tandarts die weekenddienst heeft.
Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen en heeft hij tijden het tandenpoetsen geen kik gegeven dus ik hoop dat we morgen niet hoeven te bellen.
Groetjes Jolanda
Ik direct na het gesprek mijn schoonzusje gebelt en deze zei dat ze dit wel erg kort door de bocht van de tandarts was. Dus heb maar besloten dat ik hem niet zou bellen maar zou wachten tot morgen want dan is er weer een andere tandarts die weekenddienst heeft.
Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen en heeft hij tijden het tandenpoetsen geen kik gegeven dus ik hoop dat we morgen niet hoeven te bellen.
Groetjes Jolanda