auw indalingspijnen!!

Dag Dames,

Zijn er al zwangeren met verlof? Ik was van plan om per 1 oktober met verlof te gaan, alleen ben ik dit weekend overvallen door last van me buik, harde buiken bij kleine bewegingen en gewoon geen fit gevoel. Zondag hele dag bankrust gehouden, maar werd niet echt beter einde van de dag. Ontzettende steken in me onderbuik doorstralen naar me onderrug, waardoor ik toch wat onzeker werd. Toch maar de vk gebeld, en mocht meteen komen. Allemaal testjes gedaan (geen eiwitten en een bloeddruk van 130/85) moet alleen nu niet verder gaan stijgen. maar ons kereltje is al ingedaald! (ben nu 33,3 weken). Pff echt geen prettig gevoel is dat zeg. Vandaag geprobeert te werken, maar ben toch maar naar huis gegaan vanwege de pijnen en harde buiken.

Zijn er meer die last hebben van kwaaltjes? zoals duizelijkheid, moeheid, buikpijnen etc? Ik word er best onzeker van, en weet ook niet hoe lang kwaaltjes kunnen duren.

Ik mag 27/9 weer komen voor een extra controle (eiwit en bloeddruk) en dan 4/10 voor een liggingsecho.

 
Hoi Martine,

Ik ben ook al een poosje met verlof. Vanaf juni al in de ziektewet (nu bijna 32 weken). Had erg last van bekkeninstabiliteit, maar sinds de babyboy gedaald is, gaat dat wel weer.

Maar ook hier continu controles ivm eiwitten en bloeddruk. Ik ga bijna elke week naar ziekenhuis. Komt ook doordat mijn zoontje Tim 7 weken te vroeg was door zwangerschapsvergiftiging. Heb alweer eiwitten in urine, maar nog niet teveel. Maar elke controle blijft spannend. Vorige keer ook alleen eiwitten en hoge bloeddruk gehad en verder niks van de andere verschijnselen.

Wel erg moe, maar lig veel. Ook harde buiken gehad, maar die zijn gelukkig weer weg.

Strakkies weer naar ziekenhuis en ik ben elke keer weer blij als ik toch naar huis mag. Wil echt niet 8 weken ziekenhuis.

Succes meid en neem je rust!

Liefs,
Anita
 
Terug
Bovenaan