Auw (volgens mij heb ik mijn eisprong...)

Hoi Allemaal,

Ik heb zo'n pijn in mijn buik! Of ik ben heel goed in het psychisch voelen van pijn of ik heb nu mijn eisprong. De vorige cyclus, voelde ik ook precies op dag 15 (ook donderdagavond) dezelfde soort pijn. Zal ik dan nu al regelmatig worden (na 3 keer ongesteld zijn en 13/14 jaar pil)???

Liefs Kiki
 
Hoi Kiki,

Ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong gevoelt, dus ik kan je hierbij niet helpen vrees ik!

Ik hoop voor je dat je cycles nu weer wat regelmatiger is, want ik weet er alles van als je cycles zo onregelmatig en lang is! Ik had de vorige x een cycles van 32 dagen, dus ik ben ook erg benieuwd wat hij nu gaat doen! Vandaag zit ik op dag 12 van mijn cycles en wij klussen maar weer fijn om de dag om niets te missen!! Het zaad van mijn vriend is perfect verklaard, dus daar kan het niet aan liggen!!!

Spannend allemaal weer he!! Misschien kunnen we straks samen naar het februari-forum!!!

Liefs moi xxx
 
Dat zo toch helemaal te gek zijn!!!

Dus er is werk aan de winkel. Heel veel plezier met het maken van jullie kindje (klinkt toch beter dan heel veel plezier met klussen, vind je niet)


Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan