Auw!...Wat doet dat pijn!

A

Anoniem

Guest
Oh meiden, zit er ff helemaal door...zou eigenlijk morgen met verlof gaan! Nu overvalt het verdiet me weer zo, dat we dit kindje kwijt zijn. Overal zie ik dikke buiken en dan schreewt mijn hart: DIT WIL IK OOK!!!! Verdorie wat doet dit zeer! Eigelijk zou ik over 6 wk gaan bevallen en hier zit ik dan, nog niet eens opnieuw zwanger! Ik weet dat ik positief moet blijven en genieten van de leuke dingen die ik heb, maar dat kost me op het moment zo'n moeite. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik bij jullie mijn gevoel kwijt kan, hopelijk helpen jullie me erdoorheen. Liefs, AnnaXXXX

Heel veel sterkte meis in deze moeilijke tijd.
Ik kan me voorstellen dat je het zwaar hebt en dat je met heel je hart verlangt naar een volgende zwangerschap die wel goed mag gaan en helemaal voldragen wordt.
Ik duim voor je dat jullie een positieve test in handen mogen krijgen en een hele mooie echo daarna.
Liefs en groetjes Marielle1785

Hey meid,

ik snap je helemaal na 4 mk. Mijn zus is 7 juli uitgeteld en dat gaat wel ff zeer doen maar ik ben ook superblij voor haar. Ik ben na de laatste miskraam in oktober ook nog niet zwanger maar we proberen gewoon verder en anders in oktober naar de gyn voor hulp maar daar moeten we nog maar ff niet aan denken. Ik ben al blij dat je hier je hart lucht want die gevoelens heb ik ook en mijn vriendinnen zeggen dan: je moet er niet zoveel mee bezig zijn. En dat helpt dus voor geen meter. Gewoon hier ff lekker klagen meid!

groetjes,
Jolijn

he gatsie, ik snap je hoor! Doet pijn en dat mag ook.... Sterkte, schrijf maar lekker van je af!

Ik begrijp heel goed hoe je voelt. Ik was 9 juli uitgerekend en nog steeds niet zwanger. En zaterdag mijn nod, maar zo als het er nu uitziet weer niet raak.
Gelukkig ga ik er nu en weekje tussenuit.
Sterkte toegewenst en hopelijk mogen wij volgende ronde blij zijn.

gr manuela

Ow lieverd,

Het is inderdaad pijnlijk! Ik had anders over 3 weken mijn baby gekregen! Voordat ik nu wist dat ik zwanger was, dacht ik veel aan die maand juli.......pfffffffff wat zou dat zwaar worden!!!!!! En dan die spanning ongevraagd om weer zwanger te worden................het sloopt je! Toch vind ik het heel knap van je want volgens mij is dit je meest wanhopige topic tot nu toe!! Dat is knap!! Drink een borrel en op naar de volgende keer!!!!!!!!!!!

Nog eventjes en ook jij zal weer zwanger zijn, net als mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geloof me...............eerst voelde ik me zoals jij maar nu kan ik écht zeggen dat wat ik schrijf ook uitkomt!

Heb vertrouwen lieverd! xxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

Jullie zijn schatten!!!!Dank je voor alle lieve berichten. Doet me goed, dat ik niet de enige ben. XXXXXXAnna

Terug
Bovenaan