auw, zo'n rugpijn na vruchtbare week

A

Anoniem

Guest
ik heb sinds vanmorgen zo'n rugpijn.. dit is mijn laatste vruchtbare dag, gister was volgens mij m'n eisprong.. had heel veel witte melkachtige (dunne) afscheiding, was ook dikker maar had geen draden zoals ik bij sommige verhalen lees. de rest van de dagen had ik ook witte melkachtige afscheiding (dun)...

maar wordt wel gek van die rugpijn, of hoort dit er gewoon bij?

Hoi,
Kan het zo zijn dat je zoveel geklust hebt dat je rug er pijn van doet??
Grapje maar nee ik heb hier geen ervaring mee.
Succes gr Barbara

He meis,

Ik het er ook geen ervaring mee. Maar is het al wat minder geworden?

liefs

He hoi
Ik heb er ook enorme last van het duurt bij mij zo'n 3 a 4 dagen en na
de eisprong is het weer weg.. Het komt en het gaat erg vreemd
suc6 verder groetjes miepje

me rugpijn is weg, maar nu heb ik weer last van mijn borsten.. vond vanmorgen onder de douche dat de omvang van mijn tepels groter is geworden..let er nooit op, maar nu viel t me opeens op.

ik heb 8feb mijn nod en neem tot die tijd ff afscheid van alle forums. ik hou jullie op de hoogte of ik wel of niet zwanger ben/raak!

liefs,

cis

Hoi heb al 3 keer geprobeerd te reageren o dit bericht,maar de site doet zo raar,kon em maar niet plaatsen,dus in de herkansing.
Ik heb vaak paar dagen voor en paar dagen na mijn eisprong dat ik erg veel lage rugpijn heb,dus ongeveer een weekje.Vooral links onder ,ik voel mijn eisprong duidelijk ook links onder dus misschien heeft dat er ook mee te maken.Vooral als je net uit bed komt is het heel erg voel me dan net een oud wijf!na ongeveer 3 dagen na de eisprong dan verdwijnt het weer,Zelfde is dat mijn tepels gevoeliger en groter worden vlak voor de eisprong en pas als ik ongi wordt dan is dit weer weg.Raar he zo'n lijf haahah
Gr Cat

Terug
Bovenaan