Auw!

Hoi meiden,

Ik heb gisteren zoiets raars meegemaakt, dus ik wil even kijken of iemand dit herkent...
Sinds februari ben ik gestopt met de pil en tot nu toe heb ik erg veel klachten gehad. De belangrijkste: buikpijn (bijna voortdurend), gevoelige borsten, stemmingswisselingen (nu minder) en sinds een week ook misselijkheid. Ik denk dat ik een hele korte cycles heb van zo'n 21 dagen, tenminste dat leid ik af uit mijn cervixslijm, want ik temperatuur niet en de maybebaby werkt bij mij niet volgens mij. Ik denk dus dat ik vorige week vrijdag (dag 9) mijn eisprong heb gehad. Gisteravond werd mijn buikpijn steeds heviger. Ik had een MR-vergadering op mijn school en ik kon niet meer zitten/staan van de pijn. Halverwege de vergadering ben ik naar huis gegaan met de gedachte: ik zit straks op de huisartsenpost! Gelukkig werd het liggend met een warme kruik wat beter en ik heb toch nog wat kunnen slapen. Het was een kramperige pijn achter mijn schaambeen en net erboven, maar wel in het midden. Heb ik dan toch gisteren mijn eisprong gehad? Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam en vind dat erg frustrerend. Ik heb al wel besloten dat als het na mijn volgende ongi niet beter wordt, ik mijn huisarts met een bezoekje ga vereren (hij heeft me na een week of 4 pijn al onderzocht, maar alles was toen goed).
Sorry, voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Liefs Kiki

Beste Kiki.

Om te beginnen wil ik even zeggen dat je echt geen sorry hoeft te zeggen voor je lange verhaal,wie het niet lezen wil doet dat niet en ik heb dus wel gedaan!
Ik denk als ik het zo leest dat jij inderdaad je eisprong hebt gehad dat kan echt heel erg veel pijn doen,een vriendin van mij heeft zo een keer bij de eerste hulp gezeten omdat ze dacht dat ze een blindedarm ontsteking had(erg pijnlijk dus)
En je zegt dat je nog niet zo lang geleden gestopt bent met de pil,je moet je eens voorstellen wat een overgang dat is voor je lichaam en de een is de ander niet!
Ik denk dat jij jezelf niet zo veel zorgen hoeft te maken maar dat jou lichaam even moet wennen.
Ik hoop niet dat je denkt wat een bemoeial maar ik hoor dit vaker!
Heel erg veel sterte meid!!!

A

ik weet bijna wel zeker dat dat je eisprong is geweest. Ik voel die ook altijd en ik weet inderdaad nog toen ik met de pil gestopt was, dat ik ook zo'n ontzettende pijn had dat ik dacht dat ik een blinde darmonsteking had, maar het was dus mijn eisprong. Het wordt wel minder die pijn hoor, maar ik voel mijn eisprong nu nog altijd!!!

groetjes sandra

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik dacht alleen dat je een eisprong aan een kant van je buik voelde. Zal ik wel verkeerd begrepen hebben. Ik had trouwens geen afscheiding terwijl vorige week ik mijn onderbroek heel snel in de wasmachine heb laten verdwijnen...

Ik wacht het allemaal nog wel even af, nogmaals bedankt, groetjes Kiki

Terug
Bovenaan