auw

A

Anoniem

Guest
Dan ben ik al ongesteld geworden waar ik al van baal, heb ik er ook weer ontzettend veel last van. Zit hier met enorme buikpijn en een wee-gevoel/ overgeefneigingen achter de PC.
Ging ook niet voor niets aan de pil, dat was in eerste instantie echt niet als voorbehoedmiddel.

Nu wordt de hoop om snel zwanger te zijn nog groter, want dit is niet leuk elke maand....

Iedereen die nog zit te wachten: succes!

Hallo Marije,

Ik ken dat. Ook ik heb dat iedere maand. Aangezien ik 40 uur per week werk, is het altijd bijna als ik aan het werk ben. Het is vreselijk.
Suc-6 ermee en vanavond maar lekker een warme kruik op je buik.

Liefs Yvette

ik ben ook gestopt met de pil en dit is geen pretje. elke keer last van hoofdpijn, zere borsten, krampen in de buik en chagerijnig. Erg voor onze mannen hé?
Veel sucses en groetjes kaatje

Arme kerels... valt wel mee hoor. Gelukkig weet hij dat ik soms niet even gezellig uit de hoek kan komen op zulke dagen.
En uit ervaring van m'n eerste zw.schap weet ik dat ze er dan ook weleens erg bekaaid af kunnen komen. HORMONEN!!!!!

Die kruik gaat inderdaad lekker mee op de bank. Kopje thee erbij, hmmm.

Precies hormonen............... Je kan jammer genoeg niet zonder ze want anders..... Op mijn 15e had ik altijd zo'n buikpijn dat ik op de grond lag van de pijn en echt 3 dagen er zo'n last van dat ik bijna niet kon functioneren. Ik heb toen van de arts de pil gekregen dit tot grote schrik van mijn moeder!!!!
Ik moet zeggen dat na de geboorte van mijn kindje ik nu gelukkig er veel minder last van heb, maar blijf natuurlijk hopen heeeel snel zwanger te worden.

Hoi Inge,

Kreeg inderdaad ook de pil voorgeschreven tegen de hevige pijn. Ik was ook minimaal 3 dagen uitgeschakeld en niet op school.
Mijn moeder schrok niet: dit is iets wat ik blijkbaar van haar heb, zij had er namelijk ook al de pil voor gehad.

Helaas heeft de zw.schap van de eerste hier niks aan veranderd, daar had ik ook nog een beetje op gehoopt, helaas.

Binnenkort zijn we er allemaal weer een tijdje vanaf zullen we maar denken!

Marije

Kop op Marije,
Neem anders lekker vrij en ga eens heerlijk op bed liggen met zo'n kersenpitkussentje helpt echt en dan voel je je vanavond weer stukken beter! Mijn moeder schrok erg van de combinatie meisje van 15 aan de pil. Ze dacht dat ik stoute dingen kon gaan doen:)

ik had ook al van jongs af aan veel last als ik ongi moest worden, ben daarom ook aan de pil gegaan. Ik was zo wie zo erg jong toen ik de eerste keer ongi werd, ik was net 10 en dat was geen pretje!
groetjes

Terug
Bovenaan