auw!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heb een vraagje ( beetje intiem) heeft een van jullie aambeien na de zwangerschap gehad ikzelg had er tijdens de zwangerschap geen last van maar nu de afgelopen week wel, heb al op internet zitten te zoeken maar dacht misschien een van de dames hier, advies of eventueel wat hebben jullie er aan gedaan hebben of nog doen zeer iritant heb dit ook nooit met mn vorige zwangerschappen of daarna meegemaakt en het rare is we zijn toch al een aardige tijd verder.
wacht op jullie reacties alvast bedankt.

groetjes Bianca

Hoi hoi,

Schaam je neit, ik heb er tijdens en na de zwangerschap (nu nog) last van (gehad).

Ik heb via de HA een recept voor CURANOLzalf gevraagd en na 1 dag smeren heb je al resultaat. Verder is er weinig aan aambeien te doen.

Ja klinkt gek, maar je moet zo min mogelijk persen als je moet voor je grote boodschap zeg maar. Dat maakt de aambeien alleen maar erger.

Ik zou zeggen ga Curanol halen, je hebt het ook intablet vorm, maar bij mij helpt de zalf al erg goed!

Succes meid!

x Saskia
mv Rik 04-07-07

hallo,

ik heb door de bevalling ook last gekregen van aambeien. de kraamverzorgster heeft verschillende dingen aangedragen zoals iets koud er tegen aan leggen ( kunnen ook ijsklontjes zijn ), parkietenzalf ( verkrijgbaar bij de dierenwinkel), zeewier uitpersen en dat erop smeren. je moet dan wel weten dat je niet het groene van de zeewier moet hebben maar de bruine bolletjes die tussen het zeewier zit. dit kan je maar twee dagen bewaren.

bij mij hielp dit allemaal niet. van de dokter ook de zalf gekregen, het verlicht de pijn een beetje maar het gaat niet weg. ik ben terug gegaan naar de dokter maar die doet er nu nog niets aan omdat mijn lichaam nog aan het bijkomen en veranderen is. ik moet gewoon wachten, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ik hoop dat je er wat aan hebt

groetjes
bianca

hallo,
ook ik hem 1 aambei gehad na de bevalling. hij was niet heel groot en deed niet heel veel pijn maar lastig was het wel.
ik moest vooral veel drinken en voedsel eten waar je stoelgang op gang kwam. vaak houd je het op omdat het zo'n zeer doet maar dat moet je juist niet doen. doordat je veel drinkt en het goede eet word de ontlasting wat zachter en kun je makkelijker poepen.

succes ermee,
groetjes martine
(demi is 13 weken)

Hallo,

Ik had/heb ook de zelfde klachten vanaf de bevalling. De pijn werd steeds erger.  Ik durfde helemaal niet meer naar de wc.  Na een telefonisch gesprek met de dokter kreeg ik ook zalf voor aambeien, het hielp alleen niet voor mijn gevoel.
Dus toch maar naar de dokter gegaan om het te laten zien,..........schaamschaam.(terwijl die mensen heel wat konten te zien krijgen)
Bleek ik een klein scheurtje daar te hebben!!! En die genezen dus ook niet van zelf, nu heb ik andere zalf en gaat het nu naar een paar dagen eindelijk beter.

Groetjes sylvia

sterkte er mee!!

Terug
Bovenaan