Auw!!

Normaal voel ik nog niet zoveel leven in mijn buik. Maar gister toen ik lekker op de bank lag en net even mijn hand op mijn buik legde kreeg ik met toch een trap. Dat deed me gewoon zeer, haha. Ik voelde het zelfs met mijn hand. Toch wel weer leuk dat gespartel in je buik. En het zal nog wel erger worden ben ik bang.

Voelen jullie de kleine al veel bewegen? En kun je het ook al van buitenaf voelen?

Nou, mijn kleine man is duidelijk aanwezig! En ook aan de buitenkant hoor. Gister zette ik een knuffel op mijn buik en deze zag je helemaal heen en weer gaan als hij trapt. Het voelt nu nog leuk, maar ik vrees voor als hij wat groter is.. Ik hoor verhalen genieg over gekneusde ribben e.d.
Maar mijn vriend kan hem dus ook vaak genoeg voelen. Voornamelijk als ik even ik bed lig 's avonds, en als ik wakker wordt. En altijd als ik in de auto zit begint hij te trappen.. Heel apart!
Maar heel leuk en bijzonder!!

Liefs

Hier ook volop leven hoor! Mijn dochter was niet zo heel erg druk, maar dit mannetje wel!! Hij trapt ook als ik even te ver naar voren zit, zodat ie in de 'knel' komt. Ik kan meteen op een ferme kick rekenen hahaha! Er zit in ieder geval pit in ;-)
Als ik in bad lig zie je echt werkelijk mijn hele buik heen en weer gaan, dat vind ie heerlijk en als ik net in bed lig 's avonds ook. Ik vind het zo gezellig dat ik het straks echt ga missen als ie geboren is. Maar ja dan kan je weer anders knuffelen natuurlijk.
Ondanks mijn voorliggende plcenta is meneer ook goed van de buitenkant te voelen hoor! Mijn man en dochter vinden het echt super om hem te voelen!
Geniet er maar lekker van, het is zo snel voorbij!

Greetz Esz

ook hier is de kleine goed te voelen aan de buitenkant.
moet wel zeggen dat dit de 2e is.
voelde deze al met 12 weken.
ook de vk zegt dat het een druk kindje is. hopelijk geen voorbode voor na de bevalling, wnat onze dochter is een brave wat dat betreft ;-)

ik ben nu ook voor de eerste keer zwanger maar ik voel onze kleine meid al heel erg duidelijk ze houd me het liefste snachts wakker nu op moment heeft ze de hik dat voel je doordat het lijkt ze ritmiesch aan het tikken is ergens in je buik ik heb het toevallig op de echo uitgebreid kunnen bekijken toen ze de hik had dat zag er grappig uit! je voelt best veel vooral als je ligt op de bank bijvoorbeeld als je je hand op je buik legt gaat hij of zij er ook een spelletje mee doen om je hand te volgen soms duurt het wel even voordat hij of zij ner mee bezig gaat zij voelt namelijk het warmteverschil van je hand en buik

Terug
Bovenaan