Auw!

Hé meiden,

Alles goed met iedereen? Bij mij beginnen alle typische zwangerschapskwaaltjes in één dag hahaha! Dikke vochtvoeten, kramp in mijn kuit, weer constant moeten plassen en een welgemikte, zéér pijnlijke, harde schop in de ribben, en dat allemaal binnen 24 uur :)! Mijn buik heeft ook echt een enorme groeispurt gehad, en de kleine dus ook (neem ik aan)! Tot nu toe had ik eige niks te klagen, en ik vind eigenlijk dat ik nog steeds niet mag klagen, maar ik merk nu wel echt dat je het niet even 'zomaar' doet, zwanger zijn :)!
 
Hahaha, nee zwanger zijn, doe je idd niet zomaar ff, maar toch ook wel weer voor een 3e x hoor ;)

Wel lastig zeg als je ineens zoveel kwaaltjes hebt...Maar goed, toch zijnt allemaal tekens dat t goed met je baby gaat, ff volhouden nog, de laatste loodsjes zijn weliswaar t zwaarst, maaaar dan krijg je er ook wat voor terug!!

Succes, Liefs Gerrie
 
Vervelend hè, als die kwaaltjes. Eerst ben je weken/maanden misselijk en moe, dan wacht je op de eerste bewegingen, daarna zou je willen dat de kleine wat rustiger was en komen er weer allerlei andere kwaaltjes om de hoek kijken.
Dit is mijn 4e zwangerschap, maar ik kan er niet aan wennen, hahaha. Er zijn eigenlijk maar een paar weken dat je je super voelt, hihi.
 
Terug
Bovenaan