AUW!!

Vannacht was het helaas dan zover, Connor heeft me gebeten tijdens de bv.
En dat doet zeer! Ik hoop dat het komt omdat ie behoorlijk verkouden is.... Even aankijken of dit het was of dat het nog vaker gaat gebeuren. Bij mijn dochter ging het zo hard op een gegeven moment dat ik 20 minuten na de voeding nog pijn had.
Nou ja, hopen dat m'n mannetje vandaag wat leiver voor me is ;-)

Liefz Esz

au, ja idd dat doet pijn!
Het is normaal dat ze dat rond deze leeftijd gaan proberen, ze bijten tenslotte overal op!
Ik heb de jongens bij echt bijten altijd direct ´flink´ in de wang geknepen, dat hielp echt, ze moeten leren dat ze dat gewoon echt niet mogen doen, ik geloof dat ze het dus allebei maar een keer of 2 gedaan hebben (hard dan)
op een bepaalde leeftijd zetten ze soms heel ontdeugend de tanden erin en keken dan zo schuin omhoog, haha, maar als ik de wang vastpakte lieten ze al weer lachend los ;-p

Me meisje heeft het nog maar zachtjes gedaan dus dan geef ik alleen een waarschuwing, maar als ze hard bijt is ook zij het haasje,,hihi

succes ermee

Hij deed het daarnet weer, toen heb ik heel hard EH EH EH gezegd en daar schrok ie zo van dat ie heel hard ging huilen! Toen ie daarna weer zijn tanden erin zette nogmaals gedaan en toen kreeg ie de boodschap binnen geloof ik..... kijken hoe het vanavond gaat :)

Terug
Bovenaan