auw..:(

lieve mama's

Even een vraagje of jullie dit herkennen..Ik heb dit op oudjaarsavond ook gehad, ineens enorme steken in mijn buik, het leven van mijn kindje voelde ik toen ook minder en heb aan de bel getrokken.. het bleek toen niks te zijn.. nu heb ik sinds gistere avond ook weer steken in mijn zij.. het voelt alsof je naar het eten meteen bent gaan rennen zn gevoel is dit.. herkent iemand van jullie dit misschien?

liefs xx

Heb je misschien vandaag iets drukker gedaan? Ik heb namelijk het zelfde als ik te actief ben geweest mijn gyn zegt dat het komt omdat je dan te actief bent geweest.

ja ik herken dit gevoel door de snelle groei van je baarmoeder in het laatste trimester rekken je banden helemaal op en dat is wat zo een pijn doet!
heb er soms ook last van.
x

Ik heb het ook als ik verkeerd heb gezeten of teveel of te lang heb gelopen. Ik krijg dan steken in mijn zij, die alleen over gaan als ik rustig op de bank ga liggen of zitten. Ik denk dat het komt doordat er best een flink gewicht in je buik zit, waardoor er veel spanning op komt te staan.

Terug
Bovenaan