Auwauwauw!!!

Hoi lieve meiden,

Vanmiddag heb ik mijn tweede IUI gehad en het viel me erg tegen! Ten eerste moesten we meer dan een half uur wachten, terwijl we gewoon de eersten waren na de middagpauze. Blijkbaar was het gezellig in de kantine, met de gynaecologen onder elkaar....ik vond het helemaal niet leuk in ieder geval! En ten tweede heb ik echt flink veel pijn gehad deze keer! Doordat het de tweede keer was, was ik nu niet meer zo zenuwachtig en bang voor wat me te wachten stond, want vorige keer ging het allemaal best wel goed en viel het me ook wel een beetje mee. Maar dat viel nu dus vies tegen, het ging veel moeizamer om die eendebek in de juiste positie te krijgen ten opzichte van mijn baarmoedermond. En om dat toch voor elkaar te krijgen moest hij behoorlijk hard porren en moest ik zelf persen enzo, de tranen sprongen in mijn ogen en liepen over mijn wangen. En ik ben toch niet zo flauw meer na wat ik allemaal al achter de rug heb inmiddels! Ik heb mijn mannetje helemaal fijn geknepen geloof ik, ik had het haast niet meer. Gek dat zoiets 'simpels' zoveel pijn kan doen....dat wordt nog wat als ik ooit nog eens IVF moet.... Maar toen ie eenmaal op zijn plek zat was het gelukkig ook zo gebeurd en nu heb ik alleen nog maar een weeig gevoel en wat krampen. Herkennen jullie dit? Dat het zo kan verschillen per keer/per dokter?

Liefs, Anke

Hoi Anke,

ik herken het wel, dat het per keer verschillend voelt. 'k Heb nu 4x iui gehad, na de eerste had ik bloedverlies (waarschijnlijk bloedvaatje gesprongen), daarna nooit meer. Tijdens de tweede enorme baarmoederkramp, kneep de hand van manlief helemaal fijn, daarna ook niet meer gevoeld. De derde was pijnloos, de vierde ook, maar een paar uur later zo'n pijn dat ik naar huis ben gegaan (van mijn werk)...kortom, allevier weer verschillende 'pijntjes'! (helaas allevier mislukt...)
Ik duim dat jouw 2e poging raak is!
Groetjes, Maan

hoi Anke,

He wat vervelend dat het je zo'n zeer heeft gedaan...
je moet er al zoveel voor doen en dan gaat zo'n behandeling ook al niet op rolletjes....

Maar goed.... je hebt het weer achter je kiezen en je mag weer op het wachtbankje.
Ik kom gezellig bij je zitten, want nadat ik gisterenochtend mijn pregnyl heb gezet, zal mijn eisprong vanavond plaatsvinden....
Voor ons dus werk aan de winkel vanavond! hahaha....

Hou je een plekje voor me vrij?
liefs,
mama peet

Hoi Anke,

Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad! Het zou een pijnloos iets moeten zijn, maar ik lees hier al bij meerdere meiden dat dat dus echt niet altijd het geval is....
Ik heb nog geen IUI gehad. Had vandaag moeten zijn, maar mijn eisprong was al gewwest, ondanks het nauwkeurig volgen dus gewoon te laat.... (zie mijn andere topic) erg frustrerend..

Ik hoop in elk geval dat de behandeling geslaagd is en dat je snel goed nieuws komt brengen!

Liefs,

Ginger

Lieve Anke,

Bah wat vervelend dat het zo'n pijn deed, ik hoop dat je er nu geen last meer van hebt...
Heel veel geluk op het wachtbankje, Peet zit gezellig bij je las ik, ik kom nog ff niet, ik hoop maandag te horen dat er wel weer een eitje groeit (zonder hormonen??!!), maar die zal op z'n vroegst pas donderdag springen.... Maar goed, dan ga ik uit van het gunstigste scenario hoor, het kan natuurlijk net zo goed dat er niks groeit, wat meestal het geval is bij mij, als ik geen Clomid slik. (PCO)

fijn weekend

lfs Mickey

Terug
Bovenaan