auwie mn rug

Ik heb echt heel erg last van mn rug. Vooral onderin mn rug doet het zeer. De plek die je voelt als je ongi wordt zeg maar. Ik kan bijna niet zitten enzo. 's Nachts in bed kan ik mn draai niet vinden. Word er echt een beetje gek van. Ik denk dat het mn darmen zijn en bandenpijn. Toch straks maar even vragen bij de VK. Moet er toch heen om 15.15.
Zijn er meer meiden die er last van hebben.? En wat doen jullie eraan dat helpt?

gr Linda mama van Charlotte

hi,hi.
het kan ook door je hormonen komen heb ik me laten vertellen bij mijn vorige zw.schap.
door invloed van hormonen kan het namelijk wat weker worden.
ben benieuwd wat de v.k. zegt!!

Hej Linda,

Ik wou er net een vraag overstellen, toen ik jou berichtje las. Ik heb sinds 2 dagen een enorme rugpijn onder in de rug. Ook doet mijn linkerbil zeer.
Ik had hier ook tijdens mijn 2 vorige zwangerschappen last van, maar pas later in de zwangerschap. Ik ben nu 8 weken zwanger.

Ik ben erg benieuwd naar het antwoord van je verloskundige, dus laat het ff weten. Ik kan pas over 2 weken heen, dus moet nog even wachten.

Veel succes bij de verloskundige

Groetjes Ella

Nou gisteren dus bij de VK geweest. Zij had het erover dat het heel goed kan komen door verweking van de spieren(ja nu al!!)  in combiatie met mn darmen die tegen mn rug drukken. Ik heb een moeilijke stoelgang en waarschijnlijk omdat alles 'vol' zit doet het zeer. Verder kunnen het ook mn banden zijn.

Al met al het kan vanalles zijn!!! Jullie ook succes met alles. En ohja ze zei neem een warm bad of douche. en laat je lekker masseren hihihihihi.

gr Linda mama van Charlotte

Hoi,

Ik verga ook van de enorme pijn in mijn onderrug, maar ik dacht dat het door mijn werk komt, want ik werk in de zorg.
Maar als ik het hierzo lees, heeft het dus te maken met mijn zwangerschap.
Nou echt geen pretje dat gevoel, ik neem af en toe een heerlijk warm bad om de pijn te verzachten.

Gr. Charlotte_26

Hadden jullie meteen al onderrugpijn??? Ik ben nl. 1 dag overtijd en heel erg op zoek naar dit onderwerp. Ik heb normaal voor mijn ongi pijn in buik en rug. Nu alleen in mijn rug, maar ongi ben ik nog niet. Andere zwangerschapsverschijnselen heb ik ook niet. Wie had ook nergens last van tijdens het begin van de zwangerschap??? Of alleen rugpijn????
Groetjes Ikke

Terug
Bovenaan