Auwie..

A

Anoniem

Guest
Nou.. kom weer ff kletsen.. Heb al vanaf vanochtend goed last van steken in mn onderbuik.. links en rechts.. kan ook moeilijk naar het toilet.. Plassen wel, maar het andere.. Doet pijn bij het drukken.. Verder beetje moe, lamme dag gehad.. Wachten af.. vrijdag in me NOD, maar doe donderdag testen want moet om half negen naar de kaakchirurg en weet niet hoe dat zit met verdoving stel dat het wel zo mocht zijn.. niet te veel hopen..

Klinkt bekend met die steken enzo! Ik heb het ongeveer 2 weken geleden gehad, maar bleek geen zwangerschap te zijn. 's Avonds moest ik ineens flink naar de wc (hoefde niet eens te drukken :)) en alles was over. Van de steken was ik flink vermoeid en lamlendig de hele dag en had het nog nooit eerder zo gehad.

Misschien is het bij wel het zelfde. Ik dacht eerst nog aan een blindedarmontsteking, maar dat was het gelukkig niet!

Sterkte!

Hoi Joyce!

Zijn de vervelende steken inmiddels al over? Weet je wat het geweest is of niet?

Ben wel benieuwd!

Hey.. Ja gelukkig wel over.. Echtflink last van gehad.. Vandaag gewerkt en flink trap op en af gegaan enhad wat last van mn onderbuik.. Morgenvroeg testen.. Vrijdag nod.. Beetje vroeg ma proberen kan..

Terug
Bovenaan