auwiee!!

vandaag met senna weer naar het cb geweest en hij heeft zijn tweede prikjes gehad!!
vorige keer had hij er helemaal geen last van maar nu is hij helemaal van slag!
hij heeft ook echt pijn aan zijn beentjes en een beetje verhoging. echt zo zielig!
je zou bijna mee gaan zitten huilen. zo'n klein hopie is het nog.......
maar nu ligt hij eindelijk (hij was doodmoe van al dat huilen en de pijn) te slapen met af en toe nog een schreeuw ertussendoor!
ik hoop voor hem dat het snel overgaat! zo zielig voor die kleintjes!!
ik wou het ff kwijt!!

liefs marijke

Hee Marijke,
Sneu he die prikken!! Zielig dat hij er zo'n last van heeft! Heb je hem paracetamol gegeven? Evi had er de eerste keer ook veel last van ik had Evi bij de 2de en de 3de keer gelijk paracetamol gegeven toen ik thuis kwam en ze heeft toen nergens last van gehad.
Ik hoop dat de pijn snel over is!

groetjes Sonja

Vera heeft ook de prikjes gehad. Even huilen, verder geen last. Marielle (4) heeft 1 prik gehad in de arm. Ze keek ernaar en het deed haar niks. Geen gepiep of gehuil. Ze zei dat ze niks voelde hahaha, mijn bikkeltje :-D

Marieke heeft ook haar eerste prikjes gehad. Haar broers hadden er altijd erg last van, koorts en bulten op de plaats van het prikken, zere beentjes... Een paracetamolletje deed wonderen! Marieke heeft er niet veel last van geloof ik, al is ze wel een beetje van slag. Maar ja, of dat dan weer door die prikjes komt?

Sabine

Hoorde op een ander forum een goede tip om een koud nat washandje mee te nemen als ze worden geprikt en dit dan direct op de plekken te leggen, het gaat de zwelling en de pijn tegen. Ik heb het nog niet geprobeert, Kian hoeft pas zeven juni voor zijn eerste maar ik ga zeker het washandje meenemen!

Hallo

Meike heeft vandaag voor de tweede keer haar prikjes gehad
Ik vind het altijd sneu
De eerste keer heeft ze er iets last van gehad nu afwachten
Ik geef haar zo de fles en voor de zeker heid een zetpilletje
Mij is afgeraden een koud washandje te gebruiken heb ik trouwens bij de andere kids ook nooit gedaan
Het schijnt juist niet goed te zijn ???
Mij adviseerde ze de beentjes te masseren en fiets bewegingen te maken
Dus dat doe ik

Groetjes Monique

Vervelend hè, als die kleintjes zo'n last hebben van de prikjes. Gelukkig duurt het meestal niet lang en is het voor een goed doel.. anders zou ik er nooooit aan beginnen. Ik moet vanmiddag met Senne en zie er deze keer veel meer tegen op dan de vorige keer. Ze is  na wekenlang  8-12 uur per dag huilen veranderd in een heel tevreden en vrolijk meisje en nu gaan ze haar (waarschijnlijk) aan het huilen maken.. vreselijk!

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan