auww zere tepels

Hoi Meiden,

Hebben jullie dat ook?? Dat je tepels zo zeer doen?? Het voelt hier alsof iemand er met een schuurpapiertje over heeft zitten schuren :-((. Met name 's avonds, maar ook overdag regelmatig. Volgens de gyn  kun je beter niet teveel smeren, dan stimuleer je, je borsten teveel en krijg je lekkage ofzo. Maar ik heb zo nu en dan het gevoel alsof mijn huid helemaal kapot is, dus houd ze toch maar een beetje vettig.
Heb 2 nieuwe bh's besteld, hopen dat die wat verlichting geven, hahahah

lfs Mick

Au, au, au!!! Ik heb ook last van mn tepels maar vooral dat ze enorm jeuken, ze zijn vaak kapot... Ik vrees dat ik tijdens mn slaap krab ofzo. Heb altijd al wel last van eczeem, ook op mn tepels maar word er gek van! Gevoel van schuurpapier herken ik dus wel...
Volgens het ziekenhuis kan ik t beste katoen dragen maar ja, niet al mn bh's zijn van katoen.... En de meeste meegroei-BH's zijn niet van katoen....

Iemand nog andere tips voor ons?

Succes!

Groetjes Janneke

Hoihoi,

geen tips, maar wil wel ff zeggen dat ik daar ook last van heb!!!
Auuuuuwwwww, als mijn vriend er al naar KIJKT doet het zowat al pijn :(
Ik heb (jammer geoneg, haha) nog geen grotere borsten....
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op zich wel borstvoeding wil geven, maar het idee nu.... oooow, het lijkt me zo pijnlijk.... pfff.... :(
Wat gaan jullie doen dan? Borst- of flesvoeding?

Groetjes, Mickje
(vandaag precies 15 weken)

Heey,

Ik wil ook zeker weten borstvoeding geven maar vraag me soms wel eens af hoe ze er dan na een dag uit zullen zien... Maar goed hopelijk heeft het zkh gelijk en kan deze jeuk etc na de 17e week over zijn. Zou wel ideaal zijn! Jeuk is irritant!!!

En jij? bv of fv?

Groetjes Janneke

Tja ik nu 19 weken, maar nog steeds last hoor...

Ik wil ook graag bv geven, maar denk daar nu nog maar niet teveel bij na hahah, want dan kies ik spontaan voor de fles...

lfs Mick

Mijn eerste krijgt nu nog borstvoeding en merk wel dat mijn tepels gevoeliger zijn.

Ik ben van plan deze spruit ook bv te gaan geven. We zien wel weer waar het schip strand.

Wat betreft de tepels bij het geven van borstvoeding...is mij meegevallen al is het in het begin niet altijd prettig het gevoel dat je kind groeit door wat jij m geeft was voor mij motivatie om door te gaan.
Vooral na  5 maanden vond ik het heel bijzonder dat hij nog nooit iets had gegeten wat niet uit mij kwam (wat klinkt dat vreemd!) en dat hij al zo groot was.
Maar dat is even een uitstapje.

Kortom bv doet in het begin (week of  3 denk ik) zeer aan je tepels, maar dat is het wat mij betreft waard!

Groetjes  

Terug
Bovenaan