Auwwie!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb even een beetje rare vraag en wilde eigenlijk weten of er nog meer hier zijn die dit hebben, want bij de VK krijg ik er geen antwoord op.
Ik ben rh - en mijn dochtertje is rh +. Ik heb 2x een spuit gehad en heb er nog steeds last van. De eerste was met 30 weken en de tweede 8 weken later, toen mijn dochtertje geboren is.
Nu was bij de eerste al dat ik een knalrood been kreeg. Volgens de VK kwam dat door de verdovingspleister (jaja). Nu is er bijna 6 weken geleden de tweede bijgezet en nu is het daar nog roder en nog pijnlijker. Er is geen pleister opgegaan, dus daar kan het niet aan liggen. Heel mijn bovenbeen doet nu steeds vreselijk zeer. Geen spierpijn, want daar heb ik gene last van gehad. Ik heb wel dat het heel zeer gaat doen bij kou en bij warmte (zoals onde de douche) en dat heel mijn huid ruw aanvoelt in een straal van 10cm.
Wie heeft dit ook en wat is het? Ik heb het overigens alleen op deze plek en nergens anders. Ow, ja en aan dezelfde kant een zere grote teen, ook al een tijdje, maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.

Groetjes,
Natasja

Hoi Natasja,

Wat een vervelende kwestie, en helemaal raar dat ze niets voor je doen. Je been wordt niet voor niets dik en rood, dan is er zeker iets mis!!! Misschien hebben ze verkeert geprikt, maar dan lijkt me dat je andere klachten krijgt. Of je been geeft een allergische reactie? Of trombose? Ik zal zeker langs je huisarts gaan en er niet mee blijven lopen. Voelt je been, het rode gebied, ook warm aan? Want dan kan het duiden op een ontsteking. Dan zal ik het koelen met ijs!!! Succes ermee en hopelijk gaat het snel over!!

Groeten Alice

Terug
Bovenaan