auwwww, een flinke aambei!!!!!!!

Hey allemaal,

Een zwangerschapskwaal, ik weet het. Goed drinken, fruit en vezels. Ik doe het echt allemaal. Toch heb ik sinds gisteren een echt flinke!! aambei. Ik voel hem de hele tijd. Doet af en toe ook echt pijn.
Waar smeren jullie mee? Ik wil er erg graag vanaf, want lang staan is nu echt geen pretje en ik wil graag lekker genieten van mijn vakantie.
Alvast bedankt voor eventuele reacties.

groetjes,

Hoi Deetje,

ik heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee en ik hoop zo onervaren te blijven. Weet van m'n echtgenoot dat het bijzonder pijnlijk is; hij heeft er nog wellus last van.. met name als ik te weinig met olijfolie gekookt heb; normaliter bak en braad ik alles in de olijfolie en dat gaat heel heel goed... ook voor mij... en voor ons kleine mannetje die nogal eens last heeft van harde ontlasting....mijn grote man gebruikt Sperti maar ik weet niet of dat ook voor zwangeren mag... anders moet je eens kijken op .aambeien.startpagina.nl. met www ervoor natuurlijk... daar staat vast wel het een en ander over aambeien bij zwangeren op... en ik zou nu even inderdaad flink drinken maar ook dat koken en bakken met olijfolie doet wonderen hoor want je moet nu echt je ontlasting lekker smeuig houden... grin grin... lekker verhaal zo....

Succes lieverd!!!!

Groetjes
Sunny

dank je wel voor je berichtje!!!

Olijfolie is hier gelukkig al het 'bakmiddel' dat standaard wordt gebruikt. Maar ik zal er iets scheutiger mee zijn. De Sperti had ik thuis nog liggen en daar ben ik gisteren mee begonnen, die werkte niet zo. Dus maar even naar de huisarts. En ja, die wilde ook even kijken. Zo leuk dit soort kwaaltjes, bleh.
Maar goed, ik ben goed geholpen en heb een zalfje gehad wat meteen moet werken en binnen 3 tot 4 dagen moet het flink verminderd zijn.
Nu dus maar goed smeren.

groetjes, Deetje

Gelukkig ook nog nooit last van gehad, maar het lijkt me ook helemaal niks! Vind het nu al vervelend als het naar de wc gaan niet lukt, laat staan met zo'n ding!!

Hopelijk ben je er nu weer snel vanaf!

En Deetje, al minder gevoelig? Lijkt me inderdaad erg erg pijnlijk; mijn echtgenoot kreeg er ook terplekke pijn van in z'n @#$#*$ toen ik dit verhaal voorlas...

xxx
sunny

Terug
Bovenaan