auwwwwwwwwwwww.................... buikpijn!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Nou dames,

ik ga mee naar de volgende ronde.
ben vannacht ongesteld geworden, opzich valt het bloeden mee maar heb er
veel meer last van.

Opzich ben ik blij dat mijn lichaam weer werkt, toch had ik stilletjes hoop dat ik weer zwanger zou zijn.
Het was te mooi om waar te zijn.

Emotioneel valt het me wel behoorlijk zwaar, ik huil ook al de hele middag om ons meisje
Mijn lichaam gaat verder, en dat is heel erg goed, maar het is ook weer een extra nadruk opdat het leven verder gaat zonder haar.

Ik blijf hier dus nog even hangen....

Liefs Randy

hoi randy

He wat balen zeg je had er zo op gehoopt,in ieder geval kun je nu wel weer met een goede cyclus beginnen en laten we hopen dat het de volgende keer raak is ,maar wel positief blijven denken he komt allemaal wel goed joh.groeten wendy

Hoi Randy,

Wat vervelend joh!
Maar inderdaad wel weer een goede cyclus.....

Hier voor jou sterren:******************************** *************************** *******************

Ik heb vanmorgen een positieve test gedaan!

Veel sterkte en succes de komende tijd...

Groeten, Elinesmama

Balen, Randy, je moet vast even heel teleurgesteld zijn geweest toen je merkte dat het weer zover was..... Op naar een volgende ronde met hopelijk meer geluk. Vooral na het grote verlies.
Sigrid S.

Ik vind het zo vervelend voor je. Veel sterkte.
groetjes Mylene

Shit Randy....wat ontzettend balen!!! Het klopt dat het wel weer fijn is dat je lichaam nu weer wat op orde is..... maar de teleurstelling blijft natuurlijk groot!
Ik heb vanmorgen negatief getest... dus kunnen we samen nog op dit forum blijven hangen!!

Randy wat jammer voor je, ik had het stiekum gehoopt hoor!!!
Lekker alles eruit huilen meis, is goed voor je! Wij zijn er voor je!!!
dikke zoen maantje

Heel erg bedankt voor jullie liever berichten, het was ook te mooi om waar te zijn,
het geluk is niet geheel aan onze kant.

Vorig jaar ons meisje moeten missen, we zeiden met oud & nieuw, dit word ons jaar, en gelukkig nieuwjaar.... een paar dagen later kreeg mijn schoonvader 2 herseninfarcten

ik weet ik moet positief blijven, en dat proberen we ook wel, maar het is niet altijd makkelijk, maar we gaan weer vol frisse moed de volgende 28 dagen tegemoet.

Ooit zal het geluk wel aan onze kant staan.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan