<p style="text-align: left;">Zoals de titel al zegt ben ik dus 15 weken zwanger, dit is al mijn 3e week dat ik bij huis zit. Mijn hele zwangerschap ben ik al misselijk en beroerd. 3 weken geleden begon ik ineens heel veel over te geven, werkelijk niks hield ik binnen ook ben ik erg duizelig en vermoeid dus heb ik mij ziek moeten melden. Nu heb ik medicijnen gekregen. Ik hoef niet meer zoveel over te geven maar de misselijkheid is nog sterk aanwezig, duizeligheid ook. Op het etiket staat dat ik geen auto mag rijden ivm een verminderd reactie vermogen. Ben gewoon niet in staat om normaal te functioneren. Nu zijn er afgelopen week collega's op ziekenbezoek geweest en hun conclusie was: Het gaat redelijk met haar. Nou sorry hoor, douche is al een opgave. Nu willen ze dat ik deze week weer begin met werken. Morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige staan en moet ook naar een bedrijfsarts toe. Wat is jullie advies? Ik voel me niet in staat om te gaan werken. Bovendien Ben ik 45 minuten onderweg met de auto en voel ik mij daar niet goed bij.</p>