avent borstkolf

Hallo allemaal,
Ik heb een borstkolf van Avent, de ISIS. Op zich een hele fijne kolf, maar het gebeurt erg vaal dat hij niet vacuum zuigt. Bij mijn borst sluit hij wel goed aan, maar het is net alsof het bij de hendel ergens niet goed zit. Ik heb al vanalles geprobeerd; een ander flesje eraan, alles uit elkaar en weer in elkaar, een ander dopje wat ik het midden zit. Maar niks helpt. Het duurt dus erg lang voordat ik een keertje normaal kan gaan kolven en ben dus ruim een half uur bezig. Als ik straks weer ga werken kan dat dus niet. Is er iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor weet?
Alle tips zijn welkom.
groetjes

Hallo,
Ik heb zelf ook deze (handmatige) borstkolf gebruikt van Avent en ik had exact hetzelfde probleem. Dit was zo frustrerend dat ik uiteindelijk een electrische borstkolf heb gekocht die perfect werkte en ook een heel stuk sneller (maar helaas niet geluidloos, maar de borstkolf van de Avent kraakte, dus maakte ook geluid). Het kost wel weer geld, maar ik vond het echt de moeite waard.

Hoi, Ik had ook hetzelfde probleem en heb toen de siliconen borstschelp eruit gehaald, en zonder deze afgekolft. Hierna zoog hij wel vacium bij mij. de moeite waard om te proberen.

Ik ken het probleem, heb je het kleine witte dopje onderin wel goed zitten deze moet je nml van beneden naar boven plaatsen. ij mij was dat het probleem dat hij niet vacuum zoog

Terug
Bovenaan