avent electrische borstkolf

he meiden,

ik heb hier een electrische borstkolf isis iq van avent staan.
Ik heb hem 5 keer gebruikt en toen bleek dat ik bijna geen melk meer had.
hoezo zonde van het geld.
Dus ik vraag me af ik hier iemand ermee blij kan maken.in de winkel kost hij 150 euro,dus bied wat je een goed bod lijkt...

ik heb hem na elk gebruik gesteriliseerd en alles zit erbij ook de doos en boekjes en de bon.

wie interesse of vragen heeft kan me mailen.

angelsunny1985@hotmail.com

liefs kimberley

bij mij precies hetzelfde, ik heb hem toen op marktplaats gezet en heb hem gelijk kunnen verkopen. was ook erg blij dat de kolf ook echt de deur uit was, kreeg altijd de kriebels als ik de kolf zag....
dit berichtje slaat geloof ik nergens op maar moest het gewoon even kwijt,.....

hoi hoi,

ja ik vind het echt zonde van het geld.Hoeveel heb jij uiteindelijk nog ervoor gekregen?ik heb hem al een keer op marktplaats gezet maar had geen reacties gekregen,dus nu maar overnieuw gedaan.

dus ben beniewd..

groetjes kimberley..

hallo!
ik heb hem voor 100 euro verkocht, toevallig aan iemand hier in het dorp, en dan ook met de garantie, die liep toen nog 11,5 maand.
ik was zoooo blij dat de kolf toen weg was, en ook de 100 euro, konden weer luiers enzo kopen.
misschien als je de garantiebon hebt kun je dat erbij schrijven op marktplaats.
Succes met de verkoop.
groetjes Jacky

Brrrrrrr, ik lees het en ik krijg zo'n "onderbuikgevoel"........
Hadden het ding gehuurd, heb hem aan allebei de borsten 2 keer gehad........en toen bedacht ik me dat dat het niet ging worden voor me.........
Bij de gedachte er aan wordt ik weer een beetje naar........raar he?

Hoop dat je hem snel verkoopt!

Liefs Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Hoihoi,

Hier nog zo een net als Rimke. Vol goede moed aan borstvoeding begonnen. Handkolf geleend van de buurvrouw en toen op internet gekeken voor een elektrische (tweedehands).
Een paar keer gebruikt, maar toen (na 3 weken) ook de knoop doorgehakt en gestopt, daar ik heel emotioneel was tijdens het voeden en me helemaal niet happy voelde als ik mijn kleine meid aan de borst had.
Ben toen overgestapt op flesvoeding en binnen een week waren zowel mama als Evy weer gelukkig.

We hebben de elektrische kolf aan een nichtje gegeven en zij gebruikt hem nu met veel plezier. En als we hem ooit terug krijgen, gaat hij ook weer op Marktplaats. Wij hadden hem voor 30 euro of zo gekocht.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan