avent flessen

A

Anoniem

Guest
Ik heb van de week zo'n anti-lek tuitje gekocht van het mer Avent.
De flessen had ik al en dacht van nou handig zo;n tuitje.I.p.v het speentje stopje het tuitje er in. Maar als mijn dochtertje aan het drinken is dan lekt het aan de boven kant. Er zit een klein stipje waar het lekt bij het andere tuitje zit dat er ook.
Hoort dit? Wie kan mij er meer over vertellen?

Hoi,

Dat is waarschijnlijk een gaatje voor de ontluchting, normaal heb je een inzetstukje voor binnenin en dan hoort het niet te lekken, maar als het gewoon een drinktuitje is moet je hem niet te schuin houden en is het echt om te leren drinken en zelf te doseren, en dat kan niet met zo'n anti lek inzetstuk, daar moeten ze altijd op zuigen nl!
Kijk anders de verpakking even na of bel avent op,er staat een tel.nr op de bijsluiter!

Gr MJ

Hoi,

Dat is waarschijnlijk een gaatje voor de ontluchting, normaal heb je een inzetstukje voor binnenin en dan hoort het niet te lekken, maar als het gewoon een drinktuitje is moet je hem niet te schuin houden en is het echt om te leren drinken en zelf te doseren, en dat kan niet met zo'n anti lek inzetstuk, daar moeten ze altijd op zuigen nl!
Kijk anders de verpakking even na of bel avent op,er staat een tel.nr op de bijsluiter!

Gr MJ

Hoi,

Heb ook alles van Avent. Mn dochter is nu 10 maanden en ben ook al een paar maanden bezig met de fles met harde drinktuit. Ze morst inderdaad wel wat, door dat kleine gaatje, het luchtgaatje. Als daar geen drinken aan de binnenkant tegenaan komt, maar gewoon lucht, dan lekt het niet.
Vond het in het begin ook vreemd, kreeg ze steeds een straal water in dr neus! Nu gaat het beter.
Vraag me wel af wanneer je met een andere beker moet beginnen en wat voor één...

Groetjes!

ik   ben terug gegaan naar prenatal(waar ik het gekocht had) en het bleek een bekend probleem te zijn.
Heb het terug gegeven en me geld gekregen. Heb nou een andere antilek beker voor haar gekocht en dat bevalt veel beter!!

Aangeraden word om vanaf 9 mnd uit een gewone beker te leren drinken, maar dat vind ik wel heel vroeg.
Difrax heeft een hele handige oefenbeker trouwens ! Die is ontworpen met kinderartsen en logopedisten ! Hij heeft een hoog en een laag gedeelte, dat hoge gedeelte moeten ze aan hun mond zetten, en dat lagere deel zit dan onder hun neus, waardoor ze er beter uit kunnen drinken ! Erg handig!
Als je hem nooit gezien hebt klinkt het misschien een beetje vaag, maar ik vind hem wel handig.

Verkrijgbaar bij apotheek/drogist etc

Bianca

http://assortment.difrax.com/nl/cups.jx

en dan onderaan de pagina staat een voorbeeld !

Groetjes Bianca

Zouden ze met 10 maanden dan al uit zo een beker kunnen drinken???
Mijn dochter (10 mnd) houdt dr eigen fles  niet eens vast... Als ik hem aan haar geef draait ze hem om en begint op de onderkant te sabbelen. Heel af en toe neemt ze toevallig zelf een slokje. Moet toch eens bij het CB vragen hoe ik dat nou verder kan stimuleren..
Iemand tips?

Terug
Bovenaan