avent isis kolf probleem

Hallo,
Ik heb net een Avent Isis handkolf aangeschaft. Echter, kennelijk doe ik iets verkeerd, want hij 'zuigt' niet.
Ik heb hem weer uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet, gelet of alles goed aansluit en het 'ventieltje' goed zit, maar hij werkt nog steeds niet.
Wat doe ik verkeerd?
 
ik heb hem zelf ook en in het begin wilde het niet maar oefening baatr kunst mij hielp het om hem vrij hard met een hand tegen je borst aan te drukken en een beetje voorover te buigen ik hoop dat het helpt want ik weet dat je je dan erg rot kunt voelen succes
 
Soms zit bij mij het sterretje schreef, maar soms dan zuigt hij ergens onder de rubber sluiting door. of zit de ring waar het pomphandvat inzit er niet goed op. Soms helpt het om hem nog eens goed op de fles te draaien (hoewel dat volgens mij geen oorzaak kan zijn)

Soms denk ik dat hij niet zuigt maar dan gaat mijn tepel wel heen en weer...

succes
 
Ik heb dezelfde kolf als jij en heb eigenlijk nooit problemen gehad.
Maar misschien doe je het witte sterretje er verkeerd om in; hij moet van onder naar boven in de kolf worden gedrukt en niet andersom.

Succes!!
 
Ik heb een Medela kolf maar merkte dat als mijn borst er niet goed in zat hij ook niet vacuum sloot, door inderdaad iets voorover te gaan zitten ging dat beter
Ireen
 
Terug
Bovenaan