Avent Natural of Classic

<p>Wie O wie kan mij helpen. </p><p>Mij ben op onderzoek uitgegaan voor een fles. Ik heb nu een set gekocht van de natural omdat dit het meest natuurlijk lijkt. Ik geef alleen straks geen borstvoeding maar flesvoeding en deze fles word juist gebruikt voor als je tussen de borstvoedingen een fles wilt geven. </p><p>Zijn er meer mensen die geen classic gebruiken maar natural zonder dat ze borstvoeding geven?</p>

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik weet dat mijn vriendin, eerst heel even bv heeft geven maar al heel snel over gestapt is op flesvoeding. Zij gaf haar zoontje dus de fles Avent Natural. Zelf heb ik mijn dochter flesvoeding uit Avent classic gegeven.Maar volgens mij kan je prima alleen flesvoeding geven en dan Avent natural dit ga ik bij onze 2e straks denk ik ook doen. Niet omdat classic niet goed is hoor, maar omdat het eerste flesje toch in de blije doos zit dus dacht dan gaan we daar maar mee door met dat flesje?

Dankjewel voor je reactie. Fijn om te weten dat dit kan! Kan er niks op internet over vinden. Klopt het dat de flessen van natural maar tot 6 maanden gaat? Hoe zit dat met de classic?

Ik gebruik de natural, maar wel omdat ik nog steeds deels bv geef. We hebben ook andere flessen geprobeerd maar vinden deze ideaal voor onze dochter. Maar het lijkt me niet dat het uitmaakt, als je de natural gebruikt hoewel je alleen kv geeft. Het belangrijkste is dat je kind er goed uit drinkt en het fijn vindt, en als dat met de natural is zou ik lekker die gebruiken. 

Bij classic waren schillende soorten spenen ook een 3 standen speen om pap uit te geven. Is er voor natural denk ik ook wel. Ik denk dat als je de speen voor 6+ mnd dat je daar wel een hele tijd mee kan. En wij hebben daarna de 3 standen speen gebruik. En met een maand of 10 langzaam gaan leren drinken uit een beker. Eerst met een oefen beker ook van Philips volgens mij.

Terug
Bovenaan