Avent of Drifrax

ssteef

New member
Hoi,

Weer een berichtje van mij, misschien voor sommige echt onzin maar dit houdt mij toch wel aan het denken! hahah

Ik ben er uit dat ik geen borstvoeding wil gaan geven, omdat dat gewoon niet bij mij past! dus ik wil flesvoeding geven, nu werk ik in de kinderopvang en weet ik zelf het verschil goed tussen de flessen, maar toch kan ik geen keus maken of ik voor de leuke difrax flessen ga of toch voor de avent, hebben jullie nog tips miss?

liefs x
 
Dat is altijd moeilijk te zeggen! Ik heb op de kinderafdeling gewerkt en zag veel babytjes die niet goed dronken en bijna altijd lag het aan de peen van het flesje, dus de vraag is dan; waar gaat jou baby van houden? Das toch even uitproberen denk ik zelf!
Dus ik kan niet voor je mee beslissen hihi
 
Het heeft natuurlijk ook een beetje met je kindje te maken. Hier hebben ze het allebei goed gedaan met Avent, maar bij sommige kindjes gaat het drinken met Difrax beter. Misschien van allebei iets in huis halen en dan gewoon uitproberen wat beter bevalt.
 
blijft denk ik ook moeilijk ik heb avent flessen en hopelijk gaat dat goed en anders weer ff shoppen kan je toch niet van te voren weten.

succes ermee
 
Kwestie van proberen. Het ene kindje is de andere niet. Ik had bij de 2e een speentje van Nuby. Die zou de borst het best nabootsen. Nou, mijn kleine wilde er niet aan. Die hapte liever in een standaard Bibi.

Succes!
 
Ik heb de flessen van Tommy tippy . Die zijn bijna net een tepel. Dit omdat ik ook borstvoeding wil gaan geven. Als deze derde met zo hongerig wordt als de eerste twee mag ik de eerste paar dagen gaan bijvoeden. En deze flessen vond ik ideaal.
Toen ik stopte met borstvoeding heb ik avent flessen gebruikt. Ik vond ze ideaal. Vooral met sterilisator en flessenwarmer erbij! Maar het is heel vaak persoonlijk en wat je kind wil.

Succes,

Tamara
 
Hoi,
Hier een difrax van! Ten eerste vind ik die lompe flessen van Avent geen gezicht bij zijn klein baby'tje haha. Maar goed, bij mij werd difrax ook geadviseerd omdat ze lekker in de hand liggen.
Ik heb 1 jaar borstvoeding gegeven, maar vanaf dat hij 5 dagen oud was kreeg hij eerst alleen maar de fles(het duurde acht weken eer meneer de borst pakte :s). 's nachts kreeg hij altijd de fles en als ik er niet was(werken of andere dingen). Onze zoon deed het super met difrax. Altijd een kersenspeen er op gehad, moest wel al snel naar een speen met groter gaatje omdat hij een krachtige drinker was. Ook een aantal mensen om heen hebben difrax gebruikt en waren er heel tevreden over. Daarnaast vind ik ze ontzettend degelijk, want in dat jaar dat wij ze (toch behoorlijk intensief) hebben gebruikt, is er nooit ook maar 1 onderdeel van kapot gegaan. In de sterilisator gaat het ook allemaal prima, dus geen klachten.
En tja, een leuke roze,blauwe of paarse fles ziet er toch ook ontzettend leuk uit? Haha.
Nou succes met kiezen! (je zal altijd zien dat de gene die jij kiest, je kindje niet wil haha)
Liefs,
Mar
 
Kom even inbreken. Ben een maart 2011 mama. Ik vind beide flessen een drama. Avent gaat veel te snel. Zelfs met de kleinste speen. En difrax lekken.Maar ik zou niet te veel flessen van 1 soort pakken. Ik heb over moeten stappen na 16 weken en heb nu ongeveer elke fles hier staan die bestaat. Dr.Brown zijn hele fijne flessen.
 
Terug
Bovenaan